Gå til innhold
  • Bli medlem

VIDEO: Across Alaska 2012


Lunder

Anbefalte innlegg

Her er filmen fra turen vår over Alaska sommeren 2012. Foreløpig litt dårlig kvalitet, men en bedre versjon skal være på plass om ikke lenge. Så hvis du har en time til overs, ta gjerne en titt!



EDIT: Får ikke til å linke eller bygge inn filmen, men adressen er da over her, hvertfall...

Vis rapporten i Turkartet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omfattende og fin posting!

Kommer aldri til å slutte å beudre dere som lever drømmen helt ut og deler den så flott. Takk for titten og inspirasjonen :)

Men drømmen er lett å bære på hjemlige turer, enten det er i vår egen fjellheim eller i nærmiljøet, som senest idag.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omfattende og fin posting!

Kommer aldri til å slutte å beudre dere som lever drømmen helt ut og deler den så flott. Takk for titten og inspirasjonen :)

Men drømmen er lett å bære på hjemlige turer, enten det er i vår egen fjellheim eller i nærmiljøet, som senest idag.

;)

Hyggelig at du likte den!

Takker for fin innleg Lunder. Ser ut som du har brukt GoPro Hero... I eller II? Hva slags mikrofon har du der og er du tilfreds med den?

Hero 2. Brukte en Røde VideoMIc, og er i grunn fornøyd. Lyden ble litt dårlig når det var mye vind, men kunne jo kompensert for det ved å holde mikrofonen nærmere.

Imponert over turen. Skikkelig inspirerende.

Ser ut til at jeg må investere i en Packraft båt også....!

Kan absolutt anbefale packraft! Var ikke lite de tålte, og behagelige å sitte i over lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ubehagelig skurring i lyden på min PC på deler av filmen. Jeg fikk ikke frem infoen på siste delen av filmen her, men mulig disse feilene bare er hos meg.

Hvordan klarte dere å holde skoene tørre? Så utrolig vått ut - spesielt i starten av turen

Kunne du lagt ut et oversiktskart over ruten dere fulgte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ubehagelig skurring i lyden på min PC på deler av filmen. Jeg fikk ikke frem infoen på siste delen av filmen her, men mulig disse feilene bare er hos meg.

Hvordan klarte dere å holde skoene tørre? Så utrolig vått ut - spesielt i starten av turen

Kunne du lagt ut et oversiktskart over ruten dere fulgte?

Er noe som gikk galt i komprimeringen av filmen, skal få lastet opp en bedre versjon. Skoene var ikke tørre, men vi gikk med tynne ullsokker og neoprensokker, og dette hjalp veldig mot gnagsår. Må bare tåle å være blaut på beina!

Skal fikse et oversiktskart over den endelige ruta i morgen, du kan se den planlagte her: http://maps.google.no/maps/ms?msa=0&msid=200448945911412166551.0004b0d1a85c77efb746a&hl=no&ie=UTF8&ll=66.991635,-151.97216&spn=6.261988,17.64061&t=h&vpsrc=6&source=embed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig film, selv om det var tidvis litt dårlig lyd. Imponerende turhumør på dere, selv med senebetennelser, lite mat og våte bein så holder dere stemningen oppe ser det ut som, ingen klaging eller syting på filmen hvertfall :)

Lyden ble spesielt dårlig på tundraen, blåste så fælt. Hehe, ja da, nytter ikke å klage. Vi er vel heller typen som tar motgang med et glimt i øyet og en porsjon galgenhumor.

Her er den endelige ruta:

http://www.animaps.com/pb/1841013/2559/Across_Alaska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.