Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte nettbutikker USA


Ullsokk

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har svært gode erfaringer med www.bearpawwd.com.

Dette er ikke en butikk i egentlig forstand, men de selger ferdig-/egenproduserte tarp og endukstelt, innertelt, spesialsyr teltutstyr på bestilling, samt selger mye turutstyr som eksempelvis teltstenger, teltplugger, ulike stoffer for MYOG/DIY (make your own gear/do it yourself).

Da jeg har bestilt, har portoen ligget på mellom 21 og 25 USD, og hver gang er det blitt sendt etter 2-4 dager. Leveringstiden er 8-10 dager fra forsendelse.

Kvaliteten på varene jeg har bestilt har vært svært bra. Kan også nevne at eieren av denne lille friluftsutstyrsprodusenten svarer kjapt på alle henvendelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være fornøyd kan bety så mangt. En kan spare penger, det kan være kort leveringstid etc., men selv om jeg har utelukkende positive erfaringer med handel fra utlandet er mange drøy mht frakt, restordre og annet (som f.eks levere et alternativ til det en har bestilt).

Uten å ha gått det nærmere i sømmene er mitt inntrykk at mindre produsenter/leverandører strekker seg lengre enn de store. Dessuten er det både kjappere og mer givende å være i dialog med dem om det er noe en lurer på.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har i kveld lagt inn en ny funksjon i forumet - nemlig "Lenkekatalog". (navneforslag?)

Poster dette også her - i fare for å spamme forumet med samme beskjed... :)

Sjekk ut http://www.fjellforum.no/links/

Det skal være åpnet for alle til å legge ut lenker - og kanskje - om alle sammen deler sine favorittnettsteder så kan dette bli en bra lenkesamling. Det er selvsagt mulig å kommentere på lenkene - gode eller dårlige erfaringer kan deles.

Har ikke oversatt alt til norsk enda - men venter med det til vi ser om dette er noe som vil bli brukt.

KI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.