Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte nettbutikker UK


Ullsokk

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg regner med det er friluftsutstyr du spør etter, men er det noe spesifikt du er ute etter?

Her er min anbefalning:

http://www.packyourbagstravelstore.com/

God service, rask kommunikasjon, og generelt serviceminded de gangene jeg har handlet der.

Fått sendt varer til Norge og Sverige uten problem, og kunnet returnere det som ikke har passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte linker her, fortsett med tips! Er kanskje spesiellt på utkikk etter britiske butikker med de tre store: Rab, Mountain Equipment og Berghaus, men det er mye annet kikkverdig. ;)

Den siste, er en USA-butikk. Lager likegodt en tilsvarende tråd fra USA for å plukke opp flere tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ingen har nevnt http://www.snowandrock.com/

Er superfornøyd. Bra kundeservice og bra shipping, og av og til bra priser. Greit å følge med på outleten dems.

Har alle de 'tre store' som du etterspør.

Registrerte meg på www.snowandrock.com og la tre Mountain House Chili Con Carne frysetørkede middager i handlevognen og frakten til Norge kom på GBP 24,95. Gjorde det samme på www.ultralightoutdoorgear.co.uk og frakten kom på GBP 3.79, og til sist på www.facewest.co.uk og frakten ble null! Her er en oppsummering:

www.snowandrock.com: varer: GBP 17,97, frakt GBP 24,95, totalt GBP 42,92

www.ultralightoutdoorgear.co.uk varer: GBP 16,50, frakt GBP 3,79, totalt GBP 20,29

www.facewest.co.uk varer: GBP 16,50, frakt 0, totalt GBP 16,50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg på www.snowandrock.com og la tre Mountain House Chili Con Carne frysetørkede middager i handlevognen og frakten til Norge kom på GBP 24,95. Gjorde det samme på www.ultralightoutdoorgear.co.uk og frakten kom på GBP 3.79, og til sist på www.facewest.co.uk og frakten ble null! Her er en oppsummering:

www.snowandrock.com: varer: GBP 17,97, frakt GBP 24,95, totalt GBP 42,92

www.ultralightoutdoorgear.co.uk varer: GBP 16,50, frakt GBP 3,79, totalt GBP 20,29

www.facewest.co.uk varer: GBP 16,50, frakt 0, totalt GBP 16,50

Ikke for å flisespikke, men hvem kjøper 3 chili con carne fra england?

Snowandrock har fungert greit for meg. Om du leser på hjemmesiden, så har de 1 type shipping til sone 3 til en kostnad på 24,95.

Tidligere har de hatt en annen shippingstrategi, og det er derfor jeg har vært happy med de.

Ser forøvrig poenget ditt med gratis shipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å flisespikke, men hvem kjøper 3 chili con carne fra england?

Snowandrock har fungert greit for meg. Om du leser på hjemmesiden, så har de 1 type shipping til sone 3 til en kostnad på 24,95.

Tidligere har de hatt en annen shippingstrategi, og det er derfor jeg har vært happy med de.

Ser forøvrig poenget ditt med gratis shipping.

Jeg handler hundrevis av pakker til under kr. 200 i året for å slippe å betale like mye i toll og gebyr. Grunnen til at jeg valgte akkurat denne varen nå var at det var den jeg fant i farta som alle de tre hadde slik jeg kunne sammenligne. Men poenget mitt var frakten, ikke varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.