Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskevideoer fra Hardangervidda


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse

Ørret i kulpen.

Jeg lest engang i en bok av Knut Rom om et slik fiske. Hvordan kan dette ha seg? Fisken du drar opp er jo i meget god form, så den må ha tilgang til kulpen under myra, eller?? Uansett, spennende var det å se på.. Mottar gjerne flere. Har du noe fra vannene på østvidda, som Prestetjørni, Gunvaldtjørni, Sletteidvatna, for ikke å snakke om Geitvassdalen?

Sitter med gipset bein og drømmer. Først og fremst om jeg i det hele tatt blir bra nok til å gå, og om jeg kan gå med støvler istedet for joggesko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ørret i kulpen.

Jeg lest engang i en bok av Knut Rom om et slik fiske. Hvordan kan dette ha seg? Fisken du drar opp er jo i meget god form, så den må ha tilgang til kulpen under myra, eller??

Jeg vet ikke, men jeg kan tenke meg at det er et stort vann som har grodd over, har et lignende vann her i nærheten hvor jeg bor, der hele vestsiden har grodd over. Er vist ikke helt trygt å gå på det der har jeg skjønt, ettersom man kan falle igjennom :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.