Gå til innhold
  • Bli medlem

Arc`teryx r300 klatresele!


Salb3rg

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Noen som kan hjelpe meg med å finne en butikk/nettside som har Arc`teryx R300 klatresele i medium? Har sett etter denne selen i flere uker nå! Ikke en eneste butikk som har i medium:O Og de nettsidene jeg har funnet i utlandet sender ikke til norge! Begynner å bli små gal av dette nå! Noen må vite hvor jeg kan få kjøpt denne?!

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei godtfolk!

Noen som kan hjelpe meg med å finne en butikk/nettside som har Arc`teryx R300 klatresele i medium? Har sett etter denne selen i flere uker nå! Ikke en eneste butikk som har i medium:O Og de nettsidene jeg har funnet i utlandet sender ikke til norge! Begynner å bli små gal av dette nå! Noen må vite hvor jeg kan få kjøpt denne?!

Anders

Vet ikke om det passer for deg, men Ungarn har mye billig klatreutstyr, og følgelig også selen du leter etter i medium.

http://www.nomadspor...egymaszo-beulo/

til dagens kurs er prisen på ca NOK 1050,-.

Frakt og tollkostnader vet jeg ikke.

Om dem shipper til Norge vet jeg heller ikke.

Ellers så er det Ute.no butikk både i Trondheim og i Bergen som ikke har nettbuttikk (lenger), men har drøssevis med klatreutstyr.

I Bergen har du og Platou-sport som har mye klatreutstyr men som ikke vises på nettbutikken deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.