Gå til innhold
  • Bli medlem

Fotorapport: En måneds rusling fra Oslo til Finnskogen


Manepe

Anbefalte innlegg

Annonse

Nå bor jeg midt i skauen så skauturer står ikke høyest på turlista.

Må opp på toppene og få sikt og luft under vingene.... :cool:

En tur på et par dager med trær og tjern kan gå, men ikke ukevis

Registrerer at flere deler dette synspunktet, men går selv aldri lei av skogen. Synes i stedet at begge deler har sin sjarm. Fjellet med utsyn og luft under vingene, skogen med ro og små landskapsrom. Begge deler spektakulært på sin måte.

Gleder med til boka kommer!

Igjen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Håper jeg klarer å innfri :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke nødvendig å deppe pga høst med hustrige og korte gråværsdager. En dagstur i marka, hyttetur eller utenatt under pressenning og med bål, eller en langtur som dette, ja da har ikke høstdepresjonen en sjanse i havet!

Jeg har tatt en tilsvarende langtur mellom Drammen og Vassfaret i 2009, og vil gjøre det igjen en gang. Finnskogen er jeg nysgjerrig på fra før, og nå skjønner jeg at det finnes enda mer å tenke på... :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.