Gå til innhold
  • Bli medlem

Den beste skalljakken til rundt 2000?


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ute etter en skalljakke som er vanntett og vindtett, og som samtidig varer lenge. Jeg skal bruke den hele året, men det viktigste er at den puster godt og tåler mange timer med regn. Fra før har jeg en Bergans Breheimen bukse som jeg er veldig fornøyd med, men jeg er også åpen for Gore-Tex og andre merker. Budsjettet er på ca 2000, og jeg vil derfor ha mest mulig for pengene, og da må jeg nesten spør dere her på forumet siden dere sitter på mye kunnskap og erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har erfaring med Norrøna Falketind dri3? Jeg har tenkt å gå en del med sekk, så den må tåle litt slitasje fra den også. :)

Fikk Bergans dynamic til under 2000 en gang på salg. Kjempegod.

Finner den ikke til den prisen, men tilbud dukker opp hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Bergans sekken jakke til min sønn for et par år siden og det har vert en fantastisk god jakke.

Denne modellen begynner vel å bli utsolgt rundt forbi så det burde kanskje være mulig å få en god pris

http://ez.mx-sport.no/medlemmer/nord_troendelag/bjoern_stakset_sport/produkter/jakker/bergans_sekken_jakke

Jeg ser at Komplett Fritid selger ut damemodellen til en tusenlapp så kanskje det også er noen andre som har gode tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med Norrøna Falketind dri3? Jeg har tenkt å gå en del med sekk, så den må tåle litt slitasje fra den også. :)

Til aktivt fjellbruk med ryggsekk vil jeg absolutt ikke anbefale Dri3 membran da rygg- og skulderpartiet blir gjennomvått av svette. Jeg har brukt Gore-Tex i alle år, noe jeg kommer til å fortsette med. Lykke til med valget!

Finner den ikke til den prisen, men tilbud dukker opp hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.