Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på tvers VIDEO


Villmarksjenta

Anbefalte innlegg

Annonse

Veldig bra gjort.!!! Kjente deg igjen fra et naturprogram fra NRK som gikk i fjor eller...? Kommer det et nytt?

Filmingen på denne turen var proff, ser du filmer noe selv men filmer du alt?

Et forbilde for ungdommen denne jenta her.

Hei! Takk for så hyggelig tilbakemelding :)

Det stemmer at det gikk et program i fjor som handlet om meg på tur, det gikk på TV2. Det har ikke blitt bestemt noe nytt program.

Jeg filmet nesten alt selv på Norge på tvers, bortsett fra at familien hjalp meg med å filme litt da de var med i noen dager. Synes det er veldig gøy å filme på tur :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser at det er andre som filmer, :-P men spørsmålet var egentlig tenkt sånn at om det er et nytt TV-program på gang og det er TV2(ikke NRK) sitt team som filmet. Du svarte på det spørsmålet. Du har lært deg noen proffe kamera tricks se jeg. Som når du filmer hunden som klatrer i steinuren, så filmer du bena til hunden din i nærbilde, som klatrer. Da får klatring og steinur i fokus. Vanligvis ville en "amatør" filmet slike detaljer på avstand. Så på noen av dine youtube- videoer at du har sans for slike detaljer. Det er som å presentere mat i en mølje eller dandere det slik at det ser delikat ut. Du presenterer turene dine "delikat". Men best av alt, du ser ut til å like naturlivet og det kommer godt fram. Du burde holde seminarer for andre ungdommer om dette.....!!!

Stå på. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I am from Brazil.but i love Norway outdoors.i am a musician.I live in Vienna,Austria.

I like this video very much.I do hiking,canoeing and fishing in faraway places like kamchatka,magadan,amazonian,patagonian,etc...

But your video is really beautiful...and what i like is that a young woman is doing all this hiking,etc...

wonderful!!

Keep on track!!

Fernando from Brazil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fy flate, For en bra film. Vært innom bloggen din, ser virkelig ut som du koser deg på tur og nyter naturen. Blir inspirert til å være mere ute selv. Til å være 17 år ser det ut til at du har mye kunnskap om det å være på langtur o.l. Er selv 20, får ett år siden måtte jeg nesten tvinges til å være ute. Men etter å ha gått noen turer i fjell og mark og sett en del filmer som det du legger ut kom interessen får å være ute i naturen. Sier takk, for den herlige filmen. Takk får at vi har slike som deg.

Håper du får mange fine turer framover, både lange og korte.

Mvh Stefan Li

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.