Gå til innhold
  • Bli medlem

hvilke kart til Garmin GPs ?


kactus

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe kart på minnebrikke til en garmin Gpsmap 62s. Det står mellom topo premium og topo experience pro,som er en ny og oppdatert kartserie.

ser at topo experience pro dekker større områder.trenger da ikke så mange kart.premium er vel mer detaljert , men dekker et mindre areal.er det veldig stor forskjell på de to kartene , og hvilken betydning har de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Hei, hei!

Har brukt Topo premium i noen år nå og er kjempefornøyd, det er nok riktig som du sier at disse er mere detaljerte. De er basert mye på 1:20000, mens de andre er basert på M711 serien i 1:50000. Jeg sitter mye å planlegger turer på PCen med Basecamp, synes da det er viktig med mest mulig detaljer. Det er også mulig å få 2 premium kart på en brikke.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Har brukt Topo premium i noen år nå og er kjempefornøyd, det er nok riktig som du sier at disse er mere detaljerte. De er basert mye på 1:20000, mens de andre er basert på M711 serien i 1:50000. Jeg sitter mye å planlegger turer på PCen med Basecamp, synes da det er viktig med mest mulig detaljer. Det er også mulig å få 2 premium kart på en brikke.

Tore

Jeg har 4 Premiumkart på en brikke, men tror det er mulig med 5 eller flere. Du oppnår også større rabatt ved kjøp av flere på en brikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.