Gå til innhold
  • Bli medlem

Mens vi venter på vinteren - VIDEO


Lofoten

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei Lofoten.

Ser fram og gleder meg til vinterturer hele året (men vil selvsagt ikke ha vinter året rundt), godt å se man ikke er alene :)

Jeg ser i videoen at du fyrte med gass, brukte du kun det på hele turen? Hvor lang tid var du ute?

Hei, gassen brukes inni teltet til å varme en skvett vann til kaffen når det passer meg. Til vannkoking/matlaging bruker jeg bensinbrenner. Du ser bildet av det hvor hunden ligger på et liggeunderlag og venter på maten. :-) Brukte fire overnattinger på turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg om mulig enda mer til vinter'n nå, selv om jeg ikke har like serviceinnstilt turpartner med tanke på sokketørk :smile: Bra blogg forresten!

Hehe, det fungerer ganske så greit å bruke hunden til sokketørk! Kjekt å slippe å ha de fuktige sokkene i posen :-) Takk for tilbakemelding angående bloggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin video du har lagt. Det var allerede noen velkomme kuldegrader her i det siste. Har investert i en del vinterutstyr nå, og lørdag skal jeg kjøpe pulk. Ser ut som du bruker en Paris pulk også?

Det blir en lang, kald vinter, forhåpentlig ;-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin video du har lagt. Det var allerede noen velkomme kuldegrader her i det siste. Har investert i en del vinterutstyr nå, og lørdag skal jeg kjøpe pulk. Ser ut som du bruker en Paris pulk også?

Det blir en lang, kald vinter, forhåpentlig ;-

Bruker parispulken ja, synes den fungerer veldig bra. Har såvidt vært kuldegrader her i finnmark også. I fjor kom første snøen 12. oktober, så et par uker til nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.