Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Dovre g-tex dress


kactus

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har forrige modell av Dovre, med Gore-tex XCR. Jeg har ikke erfaring med den nyeste modellen, men Jeg kan i alle fall si at slitestyrke på den modellen jeg har er bra, jeg blir nok å kjøpe Dovre neste gang også.

Angående størrelse så er jeg 187 cm lang og veier 93 kg, jeg har str L i jakke og str 52 i bukse. Vet ikke om det er store forskjellen på str på den nye modellen og den jeg har dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forrige modell av Dovre, med Gore-tex XCR. Jeg har ikke erfaring med den nyeste modellen, men Jeg kan i alle fall si at slitestyrke på den modellen jeg har er bra, jeg blir nok å kjøpe Dovre neste gang også.

Angående størrelse så er jeg 187 cm lang og veier 93 kg, jeg har str L i jakke og str 52 i bukse. Vet ikke om det er store forskjellen på str på den nye modellen og den jeg har dog...

Det nye stoffet er mer slitesterkt enn det gamle, men muligens har det litt dårligerer rivestyrke.

Størrelsen på de gamle og nye buksene er forskjellig. Jeg brukte tidligere 52 nå 50 i bukse-

Jeg kan trygt anbefale dressen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på fjellrypejakt i helgen og ble overfalt av regn/sludd utpå dagen, kan trygt si at buksa ikke holdt ut vannet noe særlig lenger. Jeg blir nok nødt til å kjøpe ny tror jeg, selv om jeg ikke har budsjettert det ;)

Buksa er mye brukt i 6 år, så det er vel ikke annet å vente, jakken holdt regnet ute enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Blåser nytt liv i denne tråden, noen nye erfaringer med buksa, regner med at det har kommet ny modell av denne nå? Har Norrøna slanket inn passformen som de har gjort på så mye annet, eller er den fortsatt romslig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.