Gå til innhold
Larsdx

Fjellforum-folk på Instagram?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ikke tidligere vært medlem av sosiale medier, og er dermed også helt grønn på Instagram. Jeg har forsøkt å google i et forsøk på å bli noe klokere hva angår Instagram. Et spørsmål som har meldt seg er om brukerne legger ut bilder utelukkende tatt med mobilkamera eller om det også  blir lagt ut bilder tatt med "vanlig" kamera. Begge deler er helt sikkert representert,  og etter å ha googlet litt ser det ut til at det er delte syn på dette. For meg ser det ut til at mange mener at dette er forbeholdt situasjonsbilder tatt med mobilen for deretter å distribueres direkte på Instagram.

I håp om å bli klokere hadde det vært fint om noen av dere som bruker det i dag ville tatt dere tid til å komme med noen betraktninger omkring dette.

På forhånd takk.

Mvh

SRM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen på instagram SRM

Om jeg ikke husker feil, tror jeg alle mine instagram bilder er tatt med SLR kamera.

Jeg deler kun de bildene jeg er mest fornøyd med, dermed blir det som oftest SLR bilder.

Om andre bruker mobilkamera eller SLR til instagram er for med likegyldig, det viktigste er at du deler bilder.

Så er du fornøyd med bildet ditt og ønsker at andre skal se det... Så ja... del det

Mitt brukernavn på instagram: Mittunivers

Jeg hadde riktignok ikke kommet meg på Instagram når jeg stilte spørsmålet så  det var for å prøve å få et litt bedre bilde av hva jeg eventuelt signet meg opp på:)

Det endte med at jeg åpnet en konto så finner jeg vel ut av ting etterhvert.

Brukernavn @teltlivet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.