Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellforum-folk på Instagram?


Larsdx

Anbefalte innlegg

Annonse

erlingba

Ikke bare turbilder.

En av de nyttigste tingene jeg bruker instagram til er å sjekke hvordan føret er rundt om i landet.
Nå følger jeg med på #finse og #valdresflya for å se om det snart er klart for en helg på ski. Bruker ikke mye hashtagger selv, men prøver å huske å legge til noen når jeg tar bilder jeg tror andre kan ha nytte av å søke opp.

Endret av erlingba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker: rullegress

Bare turbilder, fortrinnsvis turjenter og noen aleneturer :). Mange kjærlighetseklæringer til mitt elskede Hilleberg Soulo, bacon til frokost, Real med beef jerky og annen nerding. Bilder fra 2015, har jobbet som et svin de siste to månedene, så den har vært litt dau den siste tiden. Vil gjerne følge noen flere fjellfolk!  

Endret av Sovjetunionen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
13 hours ago, Kjell Iver said:

Jeg skrev en post om presentasjon av Instagrambilder her 

Noen innspill?

Syns det var greit slik som det var der de siste #fjellforum bildene viste? Er det fortsatt rotasjon på de? Syns ej ser meg sjøl i bar overkropp litt for ofte når ej går inn på hovedsiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Timmey78 skrev:

Syns det var greit slik som det var der de siste #fjellforum bildene viste? Er det fortsatt rotasjon på de? Syns ej ser meg sjøl i bar overkropp litt for ofte når ej går inn på hovedsiden. 

Var det jeg forsøkte å forklare I den andre posten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.