+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Mars 31, 2013 Snøspade. Til den nette sum av kr. 99 på Obs Sport. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet April 21, 2013 Hadde ikke tenkt å kjøpe noe som helst da jeg ble med kjæresten på Intersport Gigant i går. Endte likevel opp med et par fjellsko fra La Sportiva som var på tilbud. Og på påskeaften ble en lett snøspade med hjem fra butikken. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Mai 20, 2013 Sammenleggbare staver som pingla meg skal ha med seg på aleneturer for kryssing av bekker/elver. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juni 25, 2013 Ny sovepose på vei i posten (Helsport Lofoten). Ikke så lett som jeg egentlig ønsket, men sikkert grei nok til mitt bruk. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juni 27, 2013 Ny sovepose på vei i posten (Helsport Lofoten). Ikke så lett som jeg egentlig ønsket, men sikkert grei nok til mitt bruk. Blir sendt tilbake i løpet av helga. For tung (også tyngre enn oppgitt vekt fra Helsport) + at pakkvolumet var for stort. Prøver på nytt med en annen sovepose. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juni 30, 2013 Helsport Lofoten som ble returnert er nå byttet ut med en Ajungilak Sphere Spring. Tror kanskje jeg kommer til å elske denne posen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Desember 29, 2013 FF-kalender lå og ventet når jeg kom hjem fra ferie - både til meg og kjæresten Også er det 2 ullgensere på vei fra fjellsport.no Vurderer å kjøpe piggsko (evt. brodder) i morgen etter dagens forsøk på tur i Estenstadmarka. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Januar 1, 2014 Skjult lenke - logg inn for å se den Hater å skli rundt på holka som vi har for tiden, så i går gikk jeg min første tur på disse broddene. Helt supre. Elsker dem allerede! 1 utinaturen reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Januar 27, 2014 Tursag Skjult lenke - logg inn for å se den og "varmeskjørt" til bruk i pauser siden jeg er drittlei av å fryse på rompa om vinteren. Ja, også lå boka til @Skjult lenke - logg inn for å se den så strategisk plassert at jeg plukket med meg den med det samme Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Mars 22, 2014 Tre nye ullgensere på vei fra fjellsport.no Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet April 14, 2014 Sko til bruk i marka. Prøver Merrell denne gangen, og lurer på om goretex'n varer lenger enn et par uker... 2 Oliver04 og Løpemuffe reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juni 10, 2014 Regnjakke. Ultratynn og ultralett. Spent på hvordan den funker. Skjult lenke - logg inn for å se den Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juni 12, 2014 Lett og komprimerbar regnbukse. Skjult lenke - logg inn for å se den Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juni 18, 2014 Nye fjellsko. Prøver Crispi Skarven denne gangen. Har visstnok kommet med ny såle i 2013 så forhåpentligvis ikke like glatte på vått underlag som noen her opplevde i 2010/2011. 1 Oliver04 reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juni 26, 2014 Nok et par fjellsko siden det bare tok en time i stiløst terreng å finne ut at Crispi Skarven ikke passer min fot. Surt med så dyre bomkjøp, men man lærer så lenge man lever. Nå har jeg kjøpt et par sko med betydelig smalere lest -Scarpa Kailash. Skjult lenke - logg inn for å se den Skulle gjerne hatt et par sko i skinn rund baut, men det var vanskelig å finne i merkene Scarpa og La Sportiva som ofte har smal lest, så derfor blir det disse. Spent på vanntettheten i trøndersk myrterreng. Og dersom noen har bruk for et par Crispi Skarven i str 41 (damemodell), så har jeg et par til salgs. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet August 1, 2014 Støttebandasje til begge knær + Bergans superlett jakke og North Peak turbukse i softshell. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet August 20, 2014 Regnjakke og -bukse etter å ha ankommet jobben særdeles klissblaut etter en heller regnvåt sykkeltur i går morges. Trengte egentlig bare buksa, men XXL solgte et sett til den nette sum av 499,- så da ble det begge deler. I tillegg til ny sykkelhjelm. Og "regntrekk" til sykkelskoene som heller ikke var spesielt tørre ved ankomst jobb i går. Og siden vi går mot kaldere tider (urk!) kjøpte jeg for sikkerhets skyld også en "hjelmlue" (altså lue som brukes under hjelmen). Så da kan jeg vel sykle til og fra jobb i noen uker til. 1 Anti reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet September 18, 2014 Vinteren er på vei, og jeg har alltid savnet en dunjakke som dekker baken. Denne gjør det: Skjult lenke - logg inn for å se den Også trengte jeg en dagstursekk som er større og med bedre bærekomfort enn "3T-sekken". Skjult lenke - logg inn for å se den Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet September 27, 2014 Kom i skade for å trykke bestill før jeg visste ordet av det Skal brukes til/fra jobb hovedsaklig. Skjult lenke - logg inn for å se den Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet November 17, 2014 Hytte på fjellet - endelig 18 Oliver04, sandress, snooze og 15 andre reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Desember 23, 2014 Kjøpt for en liten stund siden, men ikke testet enda. Tiltenkt sommerens telturer. Exped Symat 7(UL). Str. Lang og vid. Lei av å ligge på ei smal fjøl, så får det heller bli litt ekstra vekt i sekken. 2 Ole F og tronn reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet April 19, 2015 Ny rumpetaske for dagsturer (som jeg forhåpentligvis snart kan komme meg ut på igjen). Den gamle var gåen. Og ny ullongs som skal bo fast på hytta. Har også bestilt noen varer fra DNT sin nettbutikk. Termos (som også skal bo fast på hytta sammen med longsen), ny kartmappe, samt ullgenser til halv pris. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Mai 31, 2015 Rompetaske. For turer der jeg ikke gidder/trenger å bære sekk. 1 LightDan reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juli 21, 2015 T-skjorter og singleter på sommersalget til getinspired.no Treningsklær for hunkjønn. Siden jeg er langt mer på treningssenteret enn på fjellet for tida trengs det en oppgradering av treningsgarderoben. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+HegeJohnsen 2 462 Skrevet Juli 6, 2016 Ny sovepose. Warmpeace 600. Burde holde lenge for meg som ikke driver med vintertelting. Skjult lenke - logg inn for å se den Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider