Gå til innhold
Humle

Hva har du kjøpt nå!

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Terka skrev:

(Du har mulig rom for enda et telt eller to til om du spiller dette riktig? 😂)

Det skal ikke stå på plassen :-)

Det hele gikk imidlertid overraskende bra! 

Min metode har også tildels også vært å slippe små drypp med info om at det kunne komme til å skje dersom jeg kom over et godt tilbud.

Her om dagen var jeg for eksempel veldig irritert over å ha gått glipp av et tilsvarende tilbud fordi jeg ikke handlet kjapt nok. 

Når jeg da kom over et like godt tilbud i går kunne jeg jo ikke la muligheten gå fra meg...

Jeg kjenner til metoden i forhold til at bedre halvdel ikke har kontroll på hva man har av utstyr. Min erfaring er at dette fungerer greit på mindre saker, men ikke de større sakene, slik som telt.

Hun aner ugler i mosen når jeg drar frem et rødt telt, når hun kan huske at det vi brukte sist var grønt, så da er det bedre å spille med åpne kort, og satse på at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er januarsalg på villmarksbutikken, syntes jeg det var på sin plass å spandere på seg selv noen nye Skjult lenke - logg inn for å se den

Er en del gode tilbud der, men man må til butikken på jessheim for å kjøpe...  Minimum 30% avslag, men er noe på 50% og 60% også (og noen få ting på 80%)

Er noen ting det ikke er tilbud på f.eks exped underlag, real turmat. 

30% på soveposer, telt og sekker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukket opp en Skjult lenke - logg inn for å se den sovepose, Skjult lenke - logg inn for å se den og en Skjult lenke - logg inn for å se den i går.

Hadde strengt tatt ikke noe kjempebehov for soveposen, siden jeg har en Warmpeace 900 med omtrent samme spesifikasjoner, men denne er litt lettere (kun 1,1 kg mot 1.680 kg), og litt varmere... (t-lim -17 mot t-lim -14)

Med t-lim på -17 er den kanskje ikke varm nok til å bruke alene på de aller kaldeste dagene, men tenker kanskje at det går an å kombinere de to posene?

Ellers på året tror jeg den vil være helt knall!

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)
På 20.3.2019 den 8.30, Memento mori skrev:

Kjøpt på Skjult lenke - logg inn for å se den og rabatt. 

Hvilken rabattkode er det du fikk  til å funke med denne? De jeg sitter på, ser ikke ut til å fungere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble inspirert av postene overfor og la inn en bestilling på Inreach Mini.

Mistenker at jeg fikk litt hjelp av en prisrobot, slik at prisen ble bedre, men har ikke lagt ned noe tid eller krefter på å sjekke om det stemmer...

Prisen hos Fjellsport ble varslet ned til 3040 hos prisjakt, men Fjellsport satt prisen opp igjen til 3.222. Outhnorth sin pris ble i dette momentet satt ned til 3.039...

I tillegg var Memento Mori var så grei at han delte sin rabattkode (5%) med meg, slik at prisen til slutt endte på 2.887

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

I dag dukket alle powerbankers mor opp hos meg, en Skjult lenke - logg inn for å se den

Med sine 900 gram sier det seg selv at den ikke får bli med på alle turer, men med 60w ucb-c, 100w ac og kontaktløs lading av iphonen, skal man ikke se bort i fra at den kan bli nyttig i jobbsammenheng også. Med sine 94.7Wh er det også akkurat innenfor slik at man fortsatt får lov til å ha det med på fly. (grense 100wh)

Samtidig får det nok også bli med på noen turer der hensynet til vekt ikke spiller allverdens rolle, og passer godt sammen med solcellepanelet jeg nettopp har kjøpt.

0D752683-8E75-4E7D-817E-2EE3D0102382.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden fruen hadde glemt et liggeunderlag hjemme, plukket jeg opp et Skjult lenke - logg inn for å se deni outleten til XXL... var helt utplukket der, så hadde ikke allverden å velge i...

Selv om det var salg, synes jeg ikke de egentlig kan kalle seg Outlet. Fikk slått av en hundrelapp og filk  det for 1599 sek

Når jeg først var i gang dro jeg med meg en Skjult lenke - logg inn for å se den kikkert til 1899 sek også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Espen Ørud skrev:

Takker så meget for påminnelsen. Pga din post her kom jeg plutselig på å legge kikkert til høstjakten i varsel på Prisjakt og allerede i dag ordnet det seg med denne: Skjult lenke - logg inn for å se den 

Og sparte dermed en tusenlapp...

Til den prisen tror jeg man skal lete litt for å finne bedre kikkert... Testet den litt i går, og den virket veldig bra. Sammenlignet også med 10x forstørrelse i butikken, siden den var enda litt rimeligere, men valgte 8 fordi jeg synes det var lettere å fokusere. Vesken/futerealet som følger med var litt klønete stort, men det pakker man vel ikke med seg uansett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag dukket det opp noen Skjult lenke - logg inn for å se den hos meg. Var litt bekymret for at det ville være vanskelig å få dem over jaktstøvlene, men med bittelitt plunder gikk det bra. (måtte ta jaktstøvelen inni overtrekkstøvelen før jeg tar dem på beina) På vanlige fjellstøvler var det litt enklere. Har god tro på at disse skal bli bra, både til turbruk, og når jag bare skal ut og frese litt snø :-) 

Fikk også en Skjult lenke - logg inn for å se den til svalbardteltet, men det er på langt nær like spennende... Og ja... jeg vet man kan klare seg uten :-) 

Fikk også Skjult lenke - logg inn for å se den til å koble til powerbanken, men der har jeg vært sveiseblind når jeg bestilte, siden jeg ikke har sett at 6mm kontakten på den ikke var kompatibel med hverken powerbank eller solcellepanel, og adapter til å omgå det er utgått fra sortimentet eller befinner seg på steder der de ikke sender til Norge. Så denne går nok i retur...

.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom sport-1 på Sjusjøen og fant både Skjult lenke - logg inn for å se den til 799  og  Skjult lenke - logg inn for å se den til 399 på 70% avslag. Har allerede slike overtrekkstøvler fra før, men kjøpte nå større, slik at det ikke vil være noe problem f.eks å trekke de over jaktstøvlene. Også fint at de ikke kan regne, siden prisene tilsvarer et prisavslag på 73,38% av veil. pris. Var rett og slett for godt tilbud til å gå forbi... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.