Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Mens far går å lurer på om han skal kjøpe et par nye Åsnes Nansen hvis det skulle dukke opp et bra tilbud, så ble jeg nettopp overtalt til å bestille ny pc til minstemann.

13 500,- var visst et godt tilbud, og da fulgte det verken med skjerm, tastatur eller mus.  :no:

 Jeg foreslo både nye ski, fjellstøvler, skalljakke og ny ryggsekk i stedet, men nei. Det er vist slutt på den tiden da pappa var verdens største helt,    :super:   nest etter Hulken, og fjellturer var sommerens høydepunkt.  :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Komplettfritid har 20% på allerede hyggelig pris på Hilleberg Soulo så ble det et slikt for 3990,-. Det erstatter ringstind light 2 som "alenetelt". RT ble forøvrig solgt på finn.no etter 25 minutters annonsering.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voile 10mm oppbygningsplater fra Tromsø Ski&Sykkel, de var de foreløpig eneste jeg har funnet som hadde de, følger med hælløftere også. Plasten er av et helt annet enn materiale enn hardplasten til Rottefella..

 

De 10mm Rottefella platene jeg hadde har sprukket i filler etter kun ha vært brukt på 4-5 turer, riktignok har jeg montert Voile 3pin Cable bindingen med Quiver Killer inserts på Ingstad skiene uten å bruke momentnøkkel, men likevel..

post-13618-0-92266800-1428915542_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det impulskjøp av Garmin oregon 600.

 

Gleder meg til å få testet den skikkelig, så får vi se om det blir orientering etter denne, med papirkart/kompass som backup eller motsatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det nye Åsnes Nansen like vel.

Har vert rundt i en del butikker, men enten er de utsolgt eller så har de pakket bort skiene.

Fant et par nye ubrukte ski med Rottefella super på Finn.no til bare 2.5 K

(Kunne kanskje pruta lit, men jeg var godt fornøyd med den prisen.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv de minste ting som brukes i heia må fornyes, og det skader jo ikke å ha noe liggende, en 5-6 par for eksempel.

 

Og XXL selger Devolds Nansen Sokker for 69 kroner paret. Vanlig pris 198. Det må være feilprising.  Nå ja, jeg kjøpte noen par....

 
 

Devold Nansen Sock - Grey Melange
devold-3.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.