Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk endelig somlet meg til å kjøpe kano! En Ally 16.5 DR splitter ny og ubrukt til veldig pen pris på Finn. Mest for å gi ungene gode minner slik jeg har fra kanoturer med faren min for alt for mange år siden. Og fordi jeg har lyst på kano selv. 

811-399.jpg

Endret av Krankman
  • Liker 4
Skrevet

Lenge hatt lyst på en Fjällräven Kajka 100L etter å ha fått lånt en tidligere, men syns at 6000+kr for en sekk er hinsides all fornuft. Kom over en god deal og da ble den fort bestilt hjem :D

Skrevet (endret)

Fikk noen pakker i posten for noen dager siden;

Treksta Stuasete jakke til kr. 895,- (før kr. 5990,-) samt Treksta Trollsteinseggi bukse til kr. 695,- (før kr. 4990,-) Begge 28.000mm

Fikk så tak i Breheimen teleskopstaver, i karbon, for kr 295,- samt to München Seamless Woll gensere jeg skal bruke i sommer, for beskyttelse mot sol. (kr 195,- pr.  stk).

Masse (!) Monsen mat for kr. 25 (noe kr 50,-)

Digger Treksta skall-bekledningen, og har fått prøve det før for noen år siden av en bekjent en ukes tid. 

Endret av ljosalfar
Endring : Alt kjøpt hos SportOutlet “siste sjanse”
Skrevet (endret)

Nå som Garmin har kommet med Inreach Mini 3, syns jeg det var på tide at jeg bestilte en Inreach Mini 2 (Fargeskjerm blir for moderne for meg, og nr 3 er jo dertil himla dyr).  Så nå kan min DeLorme Inreach SE fra 2015 endelig få hvile.

Forhåndsbestilte også i kveld 1 eks av den nye oppdaterte versjon av "diskusjons-dødaren";
"Hvorfor er det så kaldt å være våt?" - https://nettbutikk.randulfvalle.no/hjem/23-hvorfor-er-det-sa-kaldt-a-vaere-vat-forhandssalg.html.
Spent hva nytt han bringer.

Endret av zimwalker
  • Liker 1
Skrevet
zimwalker skrev (10 minutter siden):

jeg bestilte en Inreach Mini 2 (Fargeskjerm blir for moderne for meg

Tror mini 2 er mye mer robust enn mini 3 og ikke minst mini 3 pluss! Dog uten å ha testet en mini 3 (pluss) enda🫣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.