Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse
18 timer siden, Kristian J. Vabø skrev:

Vurderer den selv og, men tenker å vente til jule- eller januarsalget i håp om at den kommer på tilbud :P 
Kom gjerne med en liten rapport om hva du syntes om bildekvalitet, helst på stillbilder, når du har fått testet den litt. Gjerne med eksempelbilder også, om mulig.
Skulle og gjerne visst totalvekta og målene når dronen m/utstyr er pakket i reiseesken, om det er fly more-komboen du har kjøpt.

 

Helt sant! Har handlet så mye siste 3 mnd nå, at når jeg fikk spm hva jeg ønsket meg til jul, måtte jeg bare svare at jeg har kjøpt det meste selv allerede :angel::frantics:

Det regner trollunger i Bergen om dagen, å siden jeg må holde meg 150 meter unna diverse har jeg ikke fått flydd den ute enda. Jeg har lekt meg inne til stor begeistring for småen, ikke så mye katten. Men der er det ikke mulig å få noe gode bilder/video (for mørkt) 

Vekt og mål på selve kassen, med lader, 3 x batteri, fjernkontroll kan du få nå :-) Ja det er flight more pakken jeg kjøpte, alt annet blir tøysete!  

Hvis du går inn på prisjakt å ser historikken på de andre dronene fra DJI, ser du at det er lite eller ingen prisdropp og i beste fall sparer du deg 400,- på å vente til våren og rissikerer at de er utsolgt :-P 

IMG_0867.thumb.jpg.19e524a33e2fa62aeb0fd85e05ff4897.jpg

Jeg fikk spørsmål om den er så liten og lett som den ser ut, nei... den er mindre og lettere. Helt sprøtt! Å at den er så lett å fly, samt stabil i vind er helt sjokkerende

IMG_0868.thumb.jpg.275d810842380c837f6a91466f189e91.jpg

IMG_0869.thumb.jpg.e275ee3b04125e5d6b344568c57f4eac.jpg

IMG_0870.thumb.jpg.2a6ac7968dc6337a368f56d2efd735a5.jpg

IMG_0871.thumb.jpg.5a0a45d83f6ae095178f1a6754b522b3.jpg

Endret av tshansen
  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tshansen skrev:

Vekt og mål på selve kassen, med lader, 3 x batteri, fjernkontroll kan du få nå :-) Ja det er flight more pakken jeg kjøpte, alt annet blir tøysete!  

Hvis du går inn på prisjakt å ser historikken på de andre dronene fra DJI, ser du at det er lite eller ingen prisdropp og i beste fall sparer du deg 400,- på å vente til våren og rissikerer at de er utsolgt :-P 

Supert! Tror og håper den fly more-kombo-boksen passer bra på toppen av tur- og fotosekken min :D 

Ja blir nok handel ganske så snart, har og lagt merke til at prisene ikke faller stort, og som du sier, blir neppe stort å spare uansett så er vel evt bare å kjøre på :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tshansen skrev:

Det regner trollunger i Bergen om dagen, å siden jeg må holde meg 150 meter unna diverse har jeg ikke fått flydd den ute enda. Jeg har lekt meg inne til stor begeistring for småen, ikke så mye katten. Men der er det ikke mulig å få noe gode bilder/video (for mørkt) 

Vekt og mål på selve kassen, med lader, 3 x batteri, fjernkontroll kan du få nå :-) Ja det er flight more pakken jeg kjøpte, alt annet blir tøysete!  

Hvis du går inn på prisjakt å ser historikken på de andre dronene fra DJI, ser du at det er lite eller ingen prisdropp og i beste fall sparer du deg 400,- på å vente til våren og rissikerer at de er utsolgt :-P 

IMG_0867.thumb.jpg.19e524a33e2fa62aeb0fd85e05ff4897.jpg

Jeg fikk spørsmål om den er så liten og lett som den ser ut, nei... den er mindre og lettere. Helt sprøtt! Å at den er så lett å fly, samt stabil i vind er helt sjokkerende

IMG_0868.thumb.jpg.275d810842380c837f6a91466f189e91.jpg

IMG_0869.thumb.jpg.e275ee3b04125e5d6b344568c57f4eac.jpg

IMG_0870.thumb.jpg.2a6ac7968dc6337a368f56d2efd735a5.jpg

IMG_0871.thumb.jpg.5a0a45d83f6ae095178f1a6754b522b3.jpg

Ooohh. Sikle-sikle! 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kristian J. Vabø skrev:

Supert! Tror og håper den fly more-kombo-boksen passer bra på toppen av tur- og fotosekken min :D 

Ja blir nok handel ganske så snart, har og lagt merke til at prisene ikke faller stort, og som du sier, blir neppe stort å spare uansett så er vel evt bare å kjøre på :P 

Ja, nå må du ikke glemme at du er skyldig meg noen tusen kroner i kniver siste året... så *plystre* 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tshansen skrev:

Ja, nå må du ikke glemme at du er skyldig meg noen tusen kroner i kniver siste året... så *plystre* 

Ja, det gikk vel pent opp i opp det der nå, for nå må jeg nok innom Power Arendal til Torsdag når jeg kommer fra jobb og se om jeg kanskje kan handle (enda en..) julegave til meg selv :P 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tshansen skrev:

Det regner trollunger i Bergen om dagen, å siden jeg må holde meg 150 meter unna diverse har jeg ikke fått flydd den ute enda. Jeg har lekt meg inne til stor begeistring for småen, ikke så mye katten. Men der er det ikke mulig å få noe gode bilder/video (for mørkt) 

Vekt og mål på selve kassen, med lader, 3 x batteri, fjernkontroll kan du få nå :-) Ja det er flight more pakken jeg kjøpte, alt annet blir tøysete!  

Hvis du går inn på prisjakt å ser historikken på de andre dronene fra DJI, ser du at det er lite eller ingen prisdropp og i beste fall sparer du deg 400,- på å vente til våren og rissikerer at de er utsolgt :-P 

IMG_0867.thumb.jpg.19e524a33e2fa62aeb0fd85e05ff4897.jpg

Jeg fikk spørsmål om den er så liten og lett som den ser ut, nei... den er mindre og lettere. Helt sprøtt! Å at den er så lett å fly, samt stabil i vind er helt sjokkerende

IMG_0868.thumb.jpg.275d810842380c837f6a91466f189e91.jpg

IMG_0869.thumb.jpg.e275ee3b04125e5d6b344568c57f4eac.jpg

IMG_0870.thumb.jpg.2a6ac7968dc6337a368f56d2efd735a5.jpg

IMG_0871.thumb.jpg.5a0a45d83f6ae095178f1a6754b522b3.jpg

Og der røyk jeg jaggu på en jeg også! Ikke hatt noe flyvende kamera på mange år siden selvbygde F550 og 330 med Gopro på. Dette blir moro 😊

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream Hammock DangerBird, custom-sydd til min vekt og lengde. 

DangerBird
Net Only
Length: 12ft
Width: Wide As Possible
Layers: Single
Outside: 1.7oz MTN-XL Dark Olive
Zipper: #5 Coil
Lay Direction: Right

Continuous Loop
UQ Hooks
Tie Out Hooks

Ridgeline Organizer

Det var dette forumets hengekøyeguru @Humbug som gjorde meg oppmerksom på denne produsenten i høst en gang. Tror dette blir bra. Kom i hus i kveld. Skal brukes med Hammock Gear Economy Incubator UQ 0 F.

spacer.png

Endret av SnorreL
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2019 den 20.23, tshansen skrev:

Kjøpte meg en mavic mini i dag :-) 

 

På 15.12.2019 den 21.56, whistler skrev:

Og der røyk jeg jaggu på en jeg også!

Kom visst hjem med en jeg også i dag....
Var den siste de hadde hos Power Arendal, flaks! Ble og 3 stk 64Gb minnekort :D 

________________________
...og så kom det pakker fra Fjellsport og Outnorth i dag også:

- Mora Garberg
- Exped Chair Kit LW
- Trangia Triangle og 0,3l fuelflaske
- Sea to Summit Reactor Extreme, sovepose-liner
- Sea to Summit Ultra-Sil compression dry-sack

Og så plukket jeg med meg et par Hestra Army Leather Heli Ski-hansker og en Real Kremet pasta fra XXL når jeg "gikk forbi" :angel:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har visst dukket opp noen pakker her også. Brukket åre betyr jo at man må ha ny, så det ble det. Da smalt jeg til med firedelt, like godt - kjekt til packraftbruk og reiser. Med det samme kjøpte jeg nytt lys til kajakken, for lyset var også gått ad undas. Diolen for å lage kjølstripe. Og så en billig pakkpose for å se hvordan de er, og en dyr en på tilbud, og en flaske som er myk så den sikkert ligger fint under strikk på dekk. Ny vindmåler for den gamle viser bare halve tall. Litt julegaver lagt ved. Jo det ble litt av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SnorreL skrev:

Dream Hammock DangerBird, custom-sydd til min vekt og lengde. 

DangerBird
Net Only
Length: 12ft
Width: Wide As Possible
Layers: Single
Outside: 1.7oz MTN-XL Dark Olive
Zipper: #5 Coil
Lay Direction: Right

Continuous Loop
UQ Hooks
Tie Out Hooks

Ridgeline Organizer

Det var dette forumets hengekøyeguru @Humbug som gjorde meg oppmerksom på denne produsenten i høst en gang. Tror dette blir bra. Kom i hus i kveld. Skal brukes med Hammock Gear Economy Incubator UQ 0 F.

spacer.png

12 fot? Da snakker vi himmelseng!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et par Hestra Fält Guide-hansker. Disse virker veldig enkle og solide, med ytterhanske i rent skinn og ikke annet, og uttakbar innerhanske i ull. Jeg er ikke særlig frossen på fingrene, og foretrekker derfor hansker så lenge det lar seg gjøre. Jeg kjøpte de så jeg får plass til en tynn liner inni, og da bør de være varme nok ned til de fleste dager for meg.

Har tidligere brukt rimelige arbeidshansker med fast, syntetisk fôr og "vanntett" membran, noe som fungerer fint en dag. Når de først er bløte, noe de nødvendigvis blir av svette på skiturer, så tørker de sakte, er kalde og vanskelige å få på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Head Kore 93, 1000,- knalltilbud som en ikke kunne si nei til, og da ble det full pakke.. ikke hadde e planer om topptur/telemarkpakke i år men slik ble det. Rottefella NTN Freedom, Scarpa TX Pro og Head Kore 93 for den nette sum av 7400!! Alt sammen helt nytt, ubrukt og kjøpt i butikk. Kommer jo nesten ikke under det på finn til og med! Nå mangler e bare fellene 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2019 den 10.29, Hege P. skrev:

Jeg satt og surfet utstyr i går kveld rundt midnatt, og etter å ha sett et par omtaler av denne sekken på YouTube bestemte jeg meg for å handle. Men like over midnatt, mens jeg klikket meg inn på den, var den oppe i full pris igjen. Jeg droppet handelen og Fjellsport mistet salget. Nå er jeg spent på hvordan du liker sekken. ;)

Nå har du sjansen igjen, i grønn eller flame red i 45l eller blå i 35l. :)
https://www.fjellsport.no/kampanjer/januarsalg/fjallraven-abisko-friluft-45-deep-forest.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2019 den 15.18, tshansen skrev:

Det regner trollunger i Bergen om dagen, å siden jeg må holde meg 150 meter unna diverse har jeg ikke fått flydd den ute enda. Jeg har lekt meg inne til stor begeistring for småen, ikke så mye katten. Men der er det ikke mulig å få noe gode bilder/video (for mørkt) 

Vekt og mål på selve kassen, med lader, 3 x batteri, fjernkontroll kan du få nå :-) Ja det er flight more pakken jeg kjøpte, alt annet blir tøysete!  

Hvis du går inn på prisjakt å ser historikken på de andre dronene fra DJI, ser du at det er lite eller ingen prisdropp og i beste fall sparer du deg 400,- på å vente til våren og rissikerer at de er utsolgt :-P 

IMG_0867.thumb.jpg.19e524a33e2fa62aeb0fd85e05ff4897.jpg

Jeg fikk spørsmål om den er så liten og lett som den ser ut, nei... den er mindre og lettere. Helt sprøtt! Å at den er så lett å fly, samt stabil i vind er helt sjokkerende

IMG_0868.thumb.jpg.275d810842380c837f6a91466f189e91.jpg

IMG_0869.thumb.jpg.e275ee3b04125e5d6b344568c57f4eac.jpg

IMG_0870.thumb.jpg.2a6ac7968dc6337a368f56d2efd735a5.jpg

IMG_0871.thumb.jpg.5a0a45d83f6ae095178f1a6754b522b3.jpg

Bare registrere deg som RO1 først som sist. Koster 360 kr så kan du forholde deg til 50 meter i stedet. Gjelder ut første halvdel av 2021.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.