Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

F9C12CCD-5091-4D22-8901-E7060F89160B.thumb.jpeg.d3f43d5d2f8889b51a2125181cbda76b.jpeg

3 stk kart hvorav 2 med både stier og skiløyper etter tips fra @Terka. Eldste var 2007 versjon - er plast/papirkart på vei ut? I praksis er det nok å kunne lese kart en utdøende rase . 

33913008-BC9C-4ED8-99D6-2837347AD711.thumb.jpeg.b16c5e17b59e6cc148244b95e8c76d8c.jpeg

Nytt Trangowold light plus liggeunderlag, da det ble 2 hull i det på turen. Lett og ganske holdbart, tipper det forrige holdt ca 2-300 døgn, og det må være bra for et fullengde underlag som er bra å ligge på/samtidig som det bare veier 215 gram👍

Endret av Memento mori
La til et liggeunderlag
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sponser også XXL og Helsport i dag. Selv om jeg hadde svært dårlig erfaring med den superlette bunnduken i Helsport Trolltind Superlight teltet (som jeg returnerte), tenker jeg at å ha den samme duken hengende over hodet blir en helt annen sak. Så da ble det en Bitihorn Superlight 3,5x2,9 tarp på meg i dag. :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponser XXL/Drytech i dag med 32 pakkerDFD570C0-3160-4880-A65A-61415EA4B4DB.thumb.jpeg.485c2759bc7372c48d80f7921dce783b.jpeg

31.5 kr PR pakke fritt levert! Måtte kjøpe 4 pakker til fullpris lokalt til 69kr før turen rundt Tyrifjorden. Så det å ha litt på lager lønner seg. @Tom42 syns jeg kjøper mye turmat men borte blir det. Det går mere frokoster enn forholdet mellom lunsjer og middager. Andre som også har det sånn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Tonje Andersen skrev:

Jeg vurderer også denne 🤩 men redd myggnettingen gjør opplevelsen litt klaustrofobisk ? 

Dårlige bilder synes jeg..

Hengekøyen ble satt ned til 379,- etter at jeg hadde kjøpt den (og kastet kvitteringen), så nå på XXL-vennefesten har jeg kjøpt én til til 284,-. Det er superbillig når både myggnetting og tarp er inkludert, og jeg tror jeg får noen fornøyde nevøer som får fødselsdagsgaven før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg bukse! Bergans Breheimen, ifølge butikkdamen skulle den være vanntett som bare det, så nå er det ingen unnskyldning for å være inne i regnvær lenger. Er det det de kaller tveegget sverd, eller hva. Anyhow, den virket bra! Litt bomsete stor men ikke skal jeg pynte meg og det er vel bare fint med plass til stilongs. Pleier ikke være så varmt i regnvær her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miamaria skrev:

Jeg har kjøpt meg bukse! Bergans Breheimen, ifølge butikkdamen skulle den være vanntett som bare det, så nå er det ingen unnskyldning for å være inne i regnvær lenger. Er det det de kaller tveegget sverd, eller hva. Anyhow, den virket bra! Litt bomsete stor men ikke skal jeg pynte meg og det er vel bare fint med plass til stilongs. Pleier ikke være så varmt i regnvær her.

Yndlingsbuksa mi, og tror du får brukt den myyyye mer enn en wiglo! :D

Jeg har kjøpt meg krydderbokser fra tupperware på ebay. Synes nesten alltid jeg skal ha med meg noe kryddergreier som jeg har for liten elelr for stor boks til. De her tror jeg skal være akkurat passe til veldig mye.

image.thumb.png.c28dcaae7ac3d6cd430bf16fb11ebc8b.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nedturen med forrige telt, så tenkte jeg "go for broke"

Hilleberg Staika (sand) blir i morgen sendt fra våre venner på fjellsport :) I tillegg var det på tide med nytt liggeunderlag, da mitt 10 år gamle Thermarest 2,5 cm underlag lekker luft som juling, så det ble et Exped downmat 9 LW med på kjøpet der også.

Også har jeg siklet på Amok Draumr 3.0 så lenge, så det kom visst med på handelen det også :D Kanskje greit at man bare får ferielønn en gang i året :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Janus Merinoull longs til 267kr og Devold Active wool til 599,- Sist nevnte ga meg dårlig smak i munnen da jeg mener 600for en stillong er alt for høy. 

Heretter bli det Janus fra Apotek 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.