Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Nybegynner her. Har gått til innkjøp av litt ustyr. Setter pris på feedback, spesielt tips til bruk.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nybegynner her. Har gått til innkjøp av litt ustyr. Setter pris på feedback, spesielt tips til bruk.

 

 

Mye bra utstyr her, men i mitt hue er det helt unødvendig å bruke så mye penger på vannrensing. Aldri vært noe problem å finne godt, friskt vann der jeg ferdes, i Norge.

Ellers syntes jeg øksa og til dels saga virker helt unødvendig.

 

Ellers har jeg selv Reinsfjell SL og er kjempefornøyd! Exped-underlag i LW er også en helt ny verden for oss som er over 170 og jeg bærer gladlig min Downmat LW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, min første post her på fjellforum.

Bli litt handling i dag :D

 

Arc'teryx Altra 85 AR

Arc'teryx Bora2 Mid

 

Og jaggu ble det kjøpt inn Ringstind 2 Superlight på impuls også :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen hadde Magasinet tilbud på deres egen hengekøye, 299,-. Ned 200,-.

Jeg har forespurt tidligere her på forumet om noen har hatt erfaring med denne uten resultat.

Nå har jeg en utmerket fra UK Hammock fra før men hadde lyst å prøve for det.

Dersom den er grei har jeg en svigersønn som ønsker å gå og henge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-skjorter og singleter på sommersalget til getinspired.no

Treningsklær for hunkjønn. Siden jeg er langt mer på treningssenteret enn på fjellet for tida trengs det en oppgradering av treningsgarderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ting, men nevner her Sea To Summit sine hyttetøfler i fleece til kr 100 hos XXL.

http://www.xxl.no/villmark/turutstyr/diverse-turutstyr/sea-to-summit-sts-hyttetofler-i-fleece/p/1038361_1_style

 

Desverre ser det ut til at jeg har fått siste paret i str L (42-45) fra netshoppen til XXL. Nå har de bare   S (36-39), M (39-42) og XL (45-47) igjen ser jeg.

 

Mine i str L veier 79g. Tenker å ha med i sekken som "leirsko".

 

Alternativt kan man lage en gjør-det-selv-varianet som Bjørn-Ivar tipset om her inne en gang, se    http://uteligger.com/wordpress/?p=269.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett stykk Osprey Exos 58l tursekk innkjøpt fra Chillout.no. Testet nå i helgen og veldig fornøyd. Veldig lett og god på ryggen. Lett som en dagstursekk og stor nok som en liten storsekk. Mulig Osprey Xenith 88-literen jeg kjøpte til langturer blir solgt hvis jeg klarer å komprimere innholdet litt med 1.5 kilo vektreduksjon som resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.