Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Opphengt i hengekøye Juni innkjøp: 

Hennessy Hammock Expedition, Snakeskins, karabinere og rappelringer, DD-Hammock UL tarp, quilt&underteppe, Fallknifen f1 kina kopi, Ontario kukri, Hagløfs LIM regnbukse, og sist men ikke minst muurika vaffeljern :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det 25% på hele butikken til XXL, men jeg trengte ikke en hel butikk, det holdt lenge med en ny bukse til erstatning for min kjære Fjellreven bukse som nå er så slitt at den begynner å gå opp i sømmene.

Det ble svensk denne gangen også.

Fikk noen kroner av svigermor til fødselsdagen min i sist uke og de ble brukt på en ny 

Lundhags Traverse Ws bukse.

Håper at jeg blir like fornøyd med denne som jeg var med den gamle fra Fjellreven.

 

http://www.backpacking-united.com/au/lundhags-traverse-ws-pants-tea-green

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det 25% på hele butikken til XXL, men jeg trengte ikke en hel butikk, det holdt lenge med en ny bukse til erstatning for min kjære Fjellreven bukse som nå er så slitt at den begynner å gå opp i sømmene.

Det ble svensk denne gangen også.

Fikk noen kroner av svigermor til fødselsdagen min i sist uke og de ble brukt på en ny 

Lundhags Traverse Ws bukse.

Håper at jeg blir like fornøyd med denne som jeg var med den gamle fra Fjellreven.

 

http://www.backpacking-united.com/au/lundhags-traverse-ws-pants-tea-green

Som @tusjmann sier pleier "W" å bety at det er damemodell, men hvis den sitter som et skudd er jo det revnende likegyldig. Regner med du blir fornøyd med den - jeg er iallefall veldig fornøyd med min (tror det er herremodell, men jeg har ikke sjekket). Den er sykt behagelig å gå med iom at det er stretchpameler på baken og knærne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @tusjmann sier pleier "W" å bety at det er damemodell, men hvis den sitter som et skudd er jo det revnende likegyldig. Regner med du blir fornøyd med den - jeg er iallefall veldig fornøyd med min (tror det er herremodell, men jeg har ikke sjekket). Den er sykt behagelig å gå med iom at det er stretchpameler på baken og knærne.

Det kan godt tenkes at den ikke heter Ws. Buksene i butikken var merket MAN og WOMAN og min var merket MAN.

Den var litt trang rundt livet, men det er min egen feil siden det siste året har vert preget av alt for lite aktivitet både på beina og på sykkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.