Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Rondane eller Fjellheimen/ fjellheimen camp.


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Er det noen som har erfaring med Helsport Fjellheimen eller Fjellheimen Camp her inne?

Jeg vil ha meg et nytt lett tremannstelt, og har sett litt på tre alternativ fra Helsport: Rondane, fjellheimen og fjellheimen camp. Har søkt og lest litt her inne og funnet ut at Rondane og Hilleberg er ofte anbefalt i lettvektsklassen.

Fjellheimen har litt bedre takhøyde enn de fleste, og er greit å ha for en høy fyr som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Helsport Rondane for noen år siden. Teltet egner seg for to personer hvis albuerom er viktig. Er selv 190 cm på strømpelesten og opplever teltet som noe lavt. Jeg har brukt teltet mye - alle årstider - hovedsaklig alene. Totalt sett er jeg godt fornøyd. Fikk Helsport til å sy på stormmatter. Dette gikk ut over vekten - selvsagt. Anbefaler stormmatter dersom du skal investere i ny bolig. Koster noen 100-lapper å få påsydd slike fra produsenten, men er vel verdt kronene.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ble Helsport Fjellheimen Camp til slutt. Det så ihvertfall bra ut i butikken, men er vel helt nytt av året så få har vel noen erfaringer med det ennå. Mye bedre plass i dette enn de fleste andre tremannstelt virket det som også. Vekta som i følge reklamen skulle være rundt 2,8 kg var imidlertid 3,07 kg veid i butikken, men alle telt som ble veid var tyngre enn oppgitt. Ikke fått testet det ennå, men tror jeg kommer til å bli fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.