Gå til innhold
  • Bli medlem

Blogger om friluftslivet


Tony_

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 år senere...

Ja - å blogge om friluftslivet kan være så mangt. Min hovedintensjon er naturopplevelsen i seg selv. Jeg skriver om utstyr og klær, men aller helst om bruken av dem - ikke merkene. Jeg skriver om turer, men aller helst om de enkle - ikke de lange ekspedisjonene. Det er naturopplevelsen som står i fokus for meg, og den kan du også få om du tar på deg et par gummistøvler og går en tur inn i skogen - kanskje bare en times tid.

Mine skriblerier er kanskje preget av mine lange turer i fjellet, men jeg prøver å få fram at det trenger man ikke å gjøre. Føler av og til at jeg ikke har oppnådd det, men jeg prøver. Ellers - så er det altså viktig for meg at folk har en fin opplevelse i naturen som kan føre til at de synes den er verd å bevare. At de vil gi denne opplevelsen til sine barn og barnebarn også.

Dypt? Nei - for ofte er man for intelligent til å skjønne de enkleste ting.

Ta en titt på bloggen da vel, og gi meg gjerne kritikk.

Og - dessuten må jeg gi deg skryt for bloggen din!

www.friute.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
På 22.8.2012 den 16.09, Tony_ skrev:

Vet ikke om tråden finnes fra før jeg, men jeg er på jakt etter blogger som omhandler tur og friluftslivet.

Legg inn forslag til gode blogger å se på her, og gjerne din blogg også hvis du har.

 

Min er: http://friluftsgutten.wordpress.com

Denne bloggen er først og fremst rettet mot nybegynneren. Men den har også et hav av tips til mer erfarne friluftsfolk. Nå for tiden, planlegger jeg også en langtur i sommer...

http://friute.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

En blogg med turtriks som bare vokser! Bli med på å gjøre den større. Gå inn på nettsiden og klikk på "kontakt".  Der kan du sende inn lenker til videoer, nettsteder og dine tips på kontaktskjemaet. På denne måten blir du med på å skape en turtriksportal. Eller bare les den slik den er foreløpig. Mange takk!

Blogg med turtriks: friute.no

friute.no på facebook

friute.no på twitter

flere-turtriks.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.