Gå til innhold
  • Bli medlem

Gaustatoppen, Tips til overnatting?


KimLH

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og 3 kompiser skal opp på Gaustatoppen på søndag, men to av oss hadde tenkt å dra opp i morgen for å ligge i telt evt fiske i nærheten, så møter vi dem søndags morning.

Har noen tips om hvor vi kan campe, evt noen steder det er bra å fiske i tillegg.?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var på vei mot hotellet Gaustadblikk etter å ha vært supportbil i Norseman, så jeg at det var noen personer som hadde satt opp lavvo ved et vann like før hotellet. De stod nær veien. Så ut som om de hadde det bra der. Vet ikke noe om fisket der.

Forresten så det fra Gaustadtoppen ut som om det var mange potensielle teltsteder ved vann, uten at jeg husker dem i detalj. Jeg tipper at du bare kan kjøre opp til Stavsro, kanskje gå litt opp på stien slik at du har noe utsikt og så finne et sted, eventuelt på andre siden av veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.