Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske på VOSS


Signalmonster

Anbefalte innlegg

Heisann...

Er for tiden og jobber på Voss...

Har tatt med meg fiskestang og turutstyr og kunne tenkt meg og vanre/fiske litt...

Noen som har noe gode tips til godt fiske... Kun snakk om slukfiske med haspelstang.

Var å snakket med en lokal fiskesjef på S.Endeve sport. Han anbefalte meg oppover Lundarvatnet, Melsvatnet og Lønavatnet. Han sa det var godt med fisk og god størrelse.

Men hvis jeg vil litt opp på fjellet lurer jeg på om noen kan anbefale noen vann?

Var en tur ute i dag. Kjørte opp mot Hamlagrø og gikk opp til Kvåldalskjørna, der var det kun smått, men mye.

Simen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i det området for et par år siden, elva nord ved Tvinde camping så ganske fristende ut, men mye vei-traffik og bråk...altså ikke akkurat det fredelig villmarks-opplevelsen! Overnattet ved Taulen camping så vidt jeg husket, flotte omgivelser, men igjen skrekkelig med vogn-tog og veldig my veibråk. Elva var også meget stri der...ikke noe for meg som fluefisker.. Elva mot mjølfjell ser fristende ut (ved Bergensbanen), har prøvd et par ganger, men mulig lite fisk og/eller småfallen fisk. Skal prøve Ekso/eksingedalen de neste par dager...bl.a. gratis telt-plass! og entusiaster som har satt opp ekso-fiske...

tight lines! også nyskjerrig på fjellene/vann nord for Voss feks nord for Volahytta... :-P man kommer seg opp på fjellet noe lettere, heh heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.