Gå til innhold
  • Bli medlem

Ringstind 2 Light


Chris B.

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg mangla også et par plugger da jeg fikk mitt, om jeg ikke husker helt feil. Men det er stort sett ikke nødvendig å bruke alle etter hvilke erfaringer hjeg har gjort meg. Tror jeg mangla to, og antok at det var til de to bardunene som går rett ut fra sidene. Disse bruker jeg skjelden når jeg setter opp teltet også. Skal blåse noe vanvittig før du trenger dem.. Jeg har ikke teltet her, desverre, så jeg får ikke telt over hvor mange jeg har i forhold til hvor mange fester.. Uansett, jeg mener at jeg fikk to for lite. gikk aldri tilbake for å få tak i de siste. Har et annet gammelt telt med masse plugger jeg kan bruke av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 15 fester til plugger inkl alle barduner. Jeg manglet 1 stk ergo 14 plugger hos meg. Sendte Helsport en mail om det, og de ba om adresse så skulle de sende meg en plugg. Så det skal være med nokk plugger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det skal være 13 plugger med teltet, meningen er nok at sidebardunene på stangen skal bruke samme plugg som de litt lengre nede på sidene fremme på teltet. Mitt Ringstind 2 som jeg kjøpte i 2008 ble levert med 13 plugger, men jeg har valgt og suplere med to ekstra, slik at jeg har en plugg til alle bardunene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.