Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Helsport Nordmarka 3?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, ser at XXL har kampanje på Nordmarka 3 til 999kr. Er det noen som har noen erfaringer med dette teltet?

Takk på forhånd!!

Pelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg har ikke erfaring med teltet du sikter til, men jeg har et Helsport Nordmarka Arctic 3 Camp som jeg er godt fornøyd med. Umiddelbart synes jeg at forteltet på Nordmarka 3 ser veldig lite ut, spesielt hvis det skal være 3 personer i teltet. Sjekk også kvaliteten på duken, bør være rip-stop. Prisen er det ingenting å si på.

Hilsen SRS

(Er ikke det et messetilbud...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei

Jeg har ikke erfaring med teltet du sikter til, men jeg har et Helsport Nordmarka Arctic 3 Camp som jeg er godt fornøyd med. Umiddelbart synes jeg at forteltet på Nordmarka 3 ser veldig lite ut, spesielt hvis det skal være 3 personer i teltet. Sjekk også kvaliteten på duken, bør være rip-stop. Prisen er det ingenting å si på.

Hilsen SRS

(Er ikke det et messetilbud...?)

o

Takk for tilbakemeldingen!

Det med messetilbud er bare et salgstriks, de selger teltet i butikken.

Jeg er enig i at det er lite fortelt, men kommer mest til å være to personer og en hund på tur, så da blir det bare to store sekker og en hundekløv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte Nordmarka 3 og har satt det opp for prøve. Flott telt, men jeg tror det er litt lite bagasjeplass for to store sekker + kløv. Løsningen måtte være å ha litt bagasje inne i teltet. Ellers virket teltet ok, ikke minst prisen! Ps. Selv om de var utsolgt på nettet, lå det telt igjen i butikken (Stavanger).

Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg kjøpte Nordmarka 3 og har satt det opp for prøve. Flott telt, men jeg tror det er litt lite bagasjeplass for to store sekker + kløv. Løsningen måtte være å ha litt bagasje inne i teltet. Ellers virket teltet ok, ikke minst prisen! Ps. Selv om de var utsolgt på nettet, lå det telt igjen i butikken (Stavanger).

Hilsen Rune

Jeg har også kjøpt teltet, bor i Danmark for øyeblikket, mens teltet ligger hjemme hos mor og far så har ikke fått satt det opp. Det er jo som du sa mulig å ha noe av bagasjen inne i teltet. Gleder meg til å prøve det!

Pelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Hei

Jeg har ikke erfaring med teltet du sikter til, men jeg har et Helsport Nordmarka Arctic 3 Camp som jeg er godt fornøyd med. Umiddelbart synes jeg at forteltet på Nordmarka 3 ser veldig lite ut, spesielt hvis det skal være 3 personer i teltet. Sjekk også kvaliteten på duken, bør være rip-stop. Prisen er det ingenting å si på.

Hilsen SRS

(Er ikke det et messetilbud...?)

Hei. Anskaffet meg Arctic3 camp i går. Ble overbevist om at det skal være et bra telt å dra med seg- også på vinterstid. Har du prøvd dette? Teltet virker veldig solid. Prisen for teltet kom på 2999,- nesten det dobbelte av hva jeg hadde tenkt meg :!:, men det ble jo også et helt annet telt enn jeg hadde regnet med. :!: Regner med at jeg ikke vil angre. :!:???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.