Gå til innhold
  • Bli medlem

La Sportivia


Megalomania

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg kjøpte meg et par LS Elk for omtrent en måned siden og er også veldig fornøyd. Tidligere har jeg hatt mye problemer med gnagsår, men har foreløpig ikke kjent noe gnaging med disse. De er lette, har god flex i ankelen slik at de ikke er stive å gå med og sitter utrolig godt på mine føtter. De er smale i lesten og ganske små i størrelsen. Jeg gikk faktisk opp 3 størrelser, men har en ganske høy innleggssåle og to par sokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre allerede kjøpt:P Ble str: 44

Par spørsmål..

Jeg kjøpte nettopp disse skoene med denne impregneringen samt vanlig svart skokrem (bilde)

Hvordan og hvor ofte burde jeg behandle skoene? Skal jeg spraye de først eller smøre med kremen først?

Vil gjerne ha tips slik jeg blir litt klokere.

r0tj00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre allerede kjøpt:P Ble str: 44

Par spørsmål..

Jeg kjøpte nettopp disse skoene med denne impregneringen samt vanlig svart skokrem (bilde)

Hvordan og hvor ofte burde jeg behandle skoene? Skal jeg spraye de først eller smøre med kremen først?

Vil gjerne ha tips slik jeg blir litt klokere.

r0tj00.jpg

Jeg bruker forsåvidt KUN svart skokrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpte mine første elk i 2005..etter ikkje mange vekene var gore-texen lekk, og gummien på tåa gått opp..fekk nye:) desse varte lenger, men gore tex i fjellsko vil aldri vare, heller ikkje i desse, desverre..men som nokon andre sa: meeget gode sko! reint komfortmessig: terningkast 6! solen er litt glatt, og læret vert litt vel mjukt etter kvart.. Men likevel ein sko eg vil anbefale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har 5 par sko fra La Sportiva, 2 par klatrestøvler (Nepal og trango evo) 2 par anmarsj (Boulder x og ganda) og et par løpesko. Alle disse er blitt mine favoritter og også de beste skoene jeg noen sinne har hatt. Ikke tvil om at de vet hva de holder på med, så lenge de passer foten din kan det nok ikke slå feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.