Gå til innhold
  • Bli medlem

Rosskreppfjorden


Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt min nye oppblåsbare kajakk et par dager. Testet i et nærliggende tjern for å se hvordan den fungerer, og ikke minst lære min akita å være i båt. Alt ser lovende ut, og nå planlegger jeg to-tre dager med kajakk, hund, telt og fiskestang i Rosskreppfjorden til uka.

Lenge siden jeg var der ved båtslippen, men er det ikke en grei parkeringsplass der? Har ikke fiskekort for garn (kun for stangfiske), og derfor heller ikke nøkkel til bommen. Min kajakk er jo uansett lett å bære ned til vannet. Men det viktigste: Det er vel åpent vann der nå?? Ellers ville jeg nok føle meg litt dum der med nyerverelsen min..

Siden kajakken er ny og hunden uerfaren blir det å kjøre safe. Holde seg langs land og se etter en fin leirplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.