Gå til innhold
  • Bli medlem

Kystriksveien 2012


Plohn

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Det ble jammen meg sykkeltur langs Kystriksveien i år også. Nå har jeg syklet den fire ganger på fem år og fortsatt hadde den mye nytt å by på. I år var kona også med for første gang - og hun likte det :-).

Vi skulle skrive turblogg fra turen, og det er vi nettop blitt ferdig med. Turbloggen fra årets tur ligger her:

http://www.plohn.com/sykkelturer/?page_id=952

Da håper vi at bloggen kan være med å inspirere noen til å hive seg rundt og sykle Kystrikveien i år eller til neste år - eller en eller annen gang i framtiden ... hvis du ikke sykler Kystriksveien minst en gang i livet er det din egen skyld :-)

Bloggene fra tidligere års turer ligger også på bloggen (link til turene i øvre høyre hjørne av bloggen).

God tur :-)

mvh

Trygve

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at dere har vært innom en del øyer. Etter min mening er øyriket et 'must' når en ferdes langs Kystriksveien...

Ja, man må helt klart ut på øyene. På denne turen var vi på Jøa, Vikna, Leka, Vega, Herøy, Dønna, Træna og Sandhornøy. For to år siden var vi på Lovund, men på denne turen sto valget mellom Lovund og Træna - begge steder var en opplevelse og en tur verdt. Ved å øyhoppe ut dit og ta hurtigbåten inn til Stokkvågen så unngår man også Sjonfjellet og en lang tur ut og inn av fjorden :-)

Herøy og Dønna har også et eget "turistprosjekt" som heter "Ut i Øyan" - mer info her: http://www.utioyan.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.