Gå til innhold
  • Bli medlem

Kajakktur på Nidelva. Parkering i Arendal


Palle

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger en kajakktur på Nidelva fra Vrådal til Arendal. Min plan er, at jeg kjører i bil til Vrådal, forlater kajakken her og kjører til Arendal. Her parkerer jeg bilen og tar bussen tilbake til kajakken i Vrådal. Da padler jeg til Arendal.

Vet noen et sted i Arendal, hvor jeg kan parkere ca 1 uke? Det bør fortrinnsvis være et sted, som er nær både elva (eller havet) og Arendal Bussterminal. Dels vil jeg ikke ha for langt å gå etter at jeg parkerte bilen, og dels jeg vil ikke forlate kajakken uten tilsyn for lenge Arendal sentrum (Det tror jeg er mer sikkert i Vrådal). Jeg har søkt på Arendal kommunes nettsted etter parkering, men jeg kan ikke finne noen, hvor jeg må parkere mer enn 8 timer.

Palle Dam, Danmark

PS: Oversatt fra dansk til norsk av Google Translate. Beklager evt. feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg planlegger en kajakktur på Nidelva fra Vrådal til Arendal. Min plan er, at jeg kjører i bil til Vrådal, forlater kajakken her og kjører til Arendal. Her parkerer jeg bilen og tar bussen tilbake til kajakken i Vrådal. Da padler jeg til Arendal.

Vet noen et sted i Arendal, hvor jeg kan parkere ca 1 uke? Det bør fortrinnsvis være et sted, som er nær både elva (eller havet) og Arendal Bussterminal. Dels vil jeg ikke ha for langt å gå etter at jeg parkerte bilen, og dels jeg vil ikke forlate kajakken uten tilsyn for lenge Arendal sentrum (Det tror jeg er mer sikkert i Vrådal). Jeg har søkt på Arendal kommunes nettsted etter parkering, men jeg kan ikke finne noen, hvor jeg må parkere mer enn 8 timer.

Palle Dam, Danmark

PS: Oversatt fra dansk til norsk av Google Translate. Beklager evt. feil.

prøv å ta kontakt med turisforeningen, de burde vite slike ting. Et alternativ er å padle inn til en båt-marina, der burde det være trygt å etterlate kajakken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.