Gå til innhold
  • Bli medlem

Kombinert videokamera-fotoapparat(Sony GW55).


kenny28

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå brukt mitt lumix fdmc-ft1 kamera masse og er i grunnen ganske fornøyd. Jeg har i den siste tiden brukt kameraet mer og mer til å filme med.

Siden jeg har lyst på nytt kamera så tenkte jeg å sjekke ut videokamera med foto funksjon.

Da jeg søkte så kom jeg over dette : http://www.sony.no/product/cam-high-definition-on-memory-stick/hdr-gw55ve

Jeg er egentlig helt grønn på dette området så der point and shoot som gjelder.

Det er veldig viktig at kameraet er vanntett/støtsikkert.

Noen som har erfaringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Det som er viktig er at et videokamera med fotofunksjon ikke vil levere like gode bilder som et fotokamera med videofunksjon, filmdelen er ca. lik.

Jeg ville anbefalt deg å ta en titt på Nikon AW100 kan ta slow-motion filmer og filmer i 1080p Full HD. Dette er også vanntett og støtsikkert.

Anbefalt det for en kompis jeg tjente med i forsvaret og det fungerte utmerket, også i -30! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.