Gå til innhold
  • Bli medlem

Arcteryx Bora 95 kompresjonsreimer...


Bergtass

Anbefalte innlegg

Noen andre som har erfaring med at spennene på kompresjonsreimene spretter opp ved maskulin kompremering? Gikk over fra Bergans Viking og må si skuffelsen var stor, to av seks spenner spretter opp når jeg drar skikkelig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt om problemet før selv, men er som sagt to av 6 spenner. Og siden kvitteringen er borte så yter ikke Arcteryx noe service så jeg må betale for reperasjon på en splitter ny sekk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nedtur. Man forventer ikke det på en helt ny sekk til den prisen.

Hvilke av reimene var det? Skal følge med litt framover og se om det samme skjer med min. Har bare vært på 4 turer med den sekken foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp det, man forventer "litt" mer av et produkt av den prisen og den levrandøren. Men det som nesten overrasket meg mest er at Arcteryx ikke har bedre kundeservice i Norge, kan sikkert sende den over pytten men da blir det nesten billigere å kjøpe en ny.

Er den nederste av de tre på siden på venstre side, og den øverste på høyre side. Så er ikke noe system i det, sikkert bare en produksjonsfeil på mottagerene. Men imponerende at de ikke har noe system for reklamsjon i Norge utenfor butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om problemet før selv, men er som sagt to av 6 spenner. Og siden kvitteringen er borte så yter ikke Arcteryx noe service så jeg må betale for reperasjon på en splitter ny sekk selv.

Du betalte kanskje med kort da du kjøpte sekken? I så kan du ta med en bankutskrift tilbake til butikken (om du handlet i en slik. Bankutskrift holder som regel som dokumentasjon. Handlet du på en norsk nettbutikk kan du ta kontakt med dem på telefon, få en e-post adresse og sende over skannet bankutskrift av transaksjonen. Handlet du på en utenlandsk butikk så er det nok vanskeligere.

Har forøvrig også Arteryx sekk, 75L og har aldri hatt noen stroppeproblemer til tross for tung sekk og større bører en jeg egentlig er i stand til å bære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betalte kanskje med kort da du kjøpte sekken? I så kan du ta med en bankutskrift tilbake til butikken (om du handlet i en slik. Bankutskrift holder som regel som dokumentasjon. Handlet du på en norsk nettbutikk kan du ta kontakt med dem på telefon, få en e-post adresse og sende over skannet bankutskrift av transaksjonen. Handlet du på en utenlandsk butikk så er det nok vanskeligere.

Har forøvrig også Arteryx sekk, 75L og har aldri hatt noen stroppeproblemer til tross for tung sekk og større bører en jeg egentlig er i stand til å bære :)

Ringer du, eller drar innom banken så får du også tilsendt stemplet kvittering på transaksjonen, som bør holde i massevis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Men den ble betalt kontant, så det er ikke noen mulighet.

Men snakket med goretexservice på Aukra og de reparerer den på Arcteryx sin garanti, så det er håp. ;)

Ides: Har aldri hørt om problemet selv, og det var 4 av 6 spenner, så tydeligvis et dårlig parti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.