Gå til innhold
  • Bli medlem

SynMat 7 UL M og pakkpose kvalitet...


Anbefalte innlegg

har brukt den her på 3 turrer nå,og driver og pakker til tur i morgen og ser til min store overasklse att selve pakkpose starter og revne! :(

noen andre som opplever det samme?

hadde en sea to summit 2l nano som jeg brukt (bruker til dunjakka som jeg ikke trenger nå http://www.sportsnet...id=1182&cid=456) passet perfekt vil ikke ta sjansen på att orginal pakke posen revner.

Har kun hatt synmat komprimert i pakksekken i 3 dager,resten har den ligge som dunjakka dvs i en stor åpne pose med mye luft tilgang osv.

burde jeg reklamere på den eller bare glømme saken?

greit att ting er UL men syns det var veldig dårlig kvalitet,har samme bare downmate 7m (til vinter bruk) har brukt den mere og aldri opplevd att pakkposen gir etter.

http://www.oslosport...rlag-26461.aspx

post-9803-0-73353800-1339445030_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden det er dun inne i liggeunderlaget tenkt jeg ikke det var noe særlig og rulle den sammen (da blir jo dunene pakka samme på samme plasss hver gang noe som jeg har hørt ikke er bra)?

så ja jeg har stappet,men inser nå att du har nok veldig rett,dvs jeg har stappet litt får hardt vs hva den er laget får,det var ikke akuratt "mye plass" til overs når man pakker den.

får håpet andre leser den posten her som har samme og ruller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.