Gå til innhold
  • Bli medlem

Jetboil Sol Titan vs Primus Eta Solo, evt andre?


Livar

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på jakt etter en liten, kompakt rask brenner for leteaksjoner o.l. Skal kun brukes til oppvarming av vann til drikke og drytech o.l.

Noen brukererfaringer?

Ser Sol titan er ufattelig lett i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare erfaring med Jetboil, dog ikke Sol titan, og den har fungert meget godt til bruken du skisserer. Eneste jeg har å utsette på den er at effekten reduseres kraftig når det nærmer seg minusgrader, men slik er det med alle gassbrennere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare den "gamle" jetboil og er forsåvdt fornøyd med den.

Hvis du ikke har noe sted å sette den når du skal koke, så kan du faktisk holde den i hånda. Neoprebeskyttelsen gjør at

det går bra. Sikkert ikke anbefalt av produsenten, men det gikk bra for meg :)

Ble litt overrasket når jeg leste bruksanvisningen, den kan visstnok bare koke 0,5l om gangen. Men det reklamerers med at

den har en 1l kjele. f.eks her http://www.oslosportslager.no/produkt/jetboil-flash-carbon-personal-cooking-system-26893.aspx

(Grunnen er jo selvfølgelig at det ikke skal koke over og brenne deg).

Dette førte til litt forvirring, ihvertfall hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.