Gå til innhold
  • Bli medlem

Enders 9060N flammekaster.


Anbefalte innlegg

Som vi alle vet så er Tyskere tilnermet feilfrie. Men jeg har to stykk Enders 9060N som av en eller annen grunn blir flammekastere, uansett hvor mye jeg forrvarmer.

Det jeg antar er at vekene på dem begge er svidd så det halve kunne være nok, og derfor blir blandingen av fueltilførselen feil.

Så lurer jeg derfor på, må jeg varme opp gjengene på koblingen til tanken for å få av røret med veken?

Sånn her ser 9060N ut for de som lurer. http://www.spiritbur...0/post/new/#NEW

Se nå å få fart på primushjelpetråden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke en slik selv, men mener å ha fått med meg at disse er avhengige av frisk bensin, gammel bensin skal vistnok ikke være så bra. Forøvrig så er det vel lurt å kontrollere at det kommer nok luft inn til brenneren, og at ikke noen innsekter har bosatt seg inni der.

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.