Gå til innhold
  • Bli medlem

Femunden fiske


Halla

Anbefalte innlegg

Hei

Blir en tur til Femunden i år også. Tenkte å prøve å dreie turen litt nordover i år. I GROVE trekk blir ruten fra(østover) Røaoset - Nedre Roasten - Storrundhåen -(nordover) Muggsjøen - (sørvest)Svartsjøen - Styggfisktjønna - Røaoset. Har forsåvidt god tid, kan være så lenge jeg vil. Så, er det noen som har noen tips ang rute/fiske osv. Har med meg en Packraft, så padler deler av vegen, og er da også litt mere mobil ang rutevalg så lenge det er "padelbart" farvann. Har de 2 siste årene vært på flere 7 - 10 dagers turer i området , og dekket deler fra Nedre Roasten til Rogen, og nedover Grøtådalen. Har da delvis møtt på MYE folk, forsåvidt ikke uventet!!! Men, noen som har tatt turen nordover og har noen formening ang. tetthet av andre "vandrere" osv. Evt tips ang fiske??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Har vært en del turer nordover i marka,mitt intrykk er at man skjelden møter folk her :smile: ,men fisket er nok generelt dårligere :cry: .Området rundt Muggsjøen kan til tider by på godt fiske,styggsjø området er jo virkelig flott villmark med relativt lite folk,men fisket her er etter min erfaring så som så,stort sett abbor og gjedde.Du må nok gjennomgående regne med mest hvit fisk i disse områdene,men det er etter min mening minst like bra til mat.Uansett :God tur og skitt fiske.

Mvh:Ulf-Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.