Gå til innhold
  • Bli medlem

primushjelpetråd - Omnifuelpumpe


NJB

Anbefalte innlegg

Nå som vi snakker om Omnifuel så har jeg ett lite spørsmål angående pumpen som man setter på fuelflaska.

Den jeg har nå er 4 eller 5 år gammel og er av metall,mens de nye som selges er av kompositt eller noe.

Noen som vet hvorfor de byttet,var det noe grunn til det,er den nye mye bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sett at man har en nova for montering i Trangia (dvs. uten bein), og man ønsker å bruke denne uten Trangian. Går det an å få kjøpt bein å sette på? Er det noen som har en smart løsning på dette?

Ja du får kjøpt det til "blodpris"

jeg har ikke tenkt på noen hjemmelaget erstatning, men endte opp med å bruke std. Nova og hjemmelaget vindskjerm med trangiakjeler.

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Mulig løsning kan kanskje være å kjøpe en Nova standard med fot, så demontere denne -(sitter med popnagler??), giemme beina og ha muligheten for å montere dem med små skruer med muttere, når dette trenges???

Da må en også ha en DIMS til Trangiamontereingen!

Løse bein er kanskje også mulig å kutte selv i tynn alu-plate som trekanter!?

Hilsen Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.