Gå til innhold
  • Bli medlem

primushjelpetråd - Optimus Nova slukker ikke


Fimax

Anbefalte innlegg

Har en Optimus Nova som bruker utrolig lang tid før den slukker når man snur flasken. Noen ganger går det ikke i det hele tatt. Hva kan jeg gjøre? Lurer også på hvor ofte man bør skru fra hverandre brennern og rengjøre delene (eventuelt om man bør la det være til den streiker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har en Optimus Nova som bruker utrolig lang tid før den slukker når man snur flasken. Noen ganger går det ikke i det hele tatt. Hva kan jeg gjøre? Lurer også på hvor ofte man bør skru fra hverandre brennern og rengjøre delene (eventuelt om man bør la det være til den streiker).

Har du slange på pumpa, eller messingrør? Hvis den ikke slukker tyder det på at innsuget suger drivstoff selv i off-modus, det vil si at innsuget ikke ligger langt nok mot veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slange på pumpa, eller messingrør? Hvis den ikke slukker tyder det på at innsuget suger drivstoff selv i off-modus, det vil si at innsuget ikke ligger langt nok mot veggen.

Har plastslange, med et lite messinginntak (del 9039LP). Vil det hjelpe å bøye på slangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plastslange, med et lite messinginntak (del 9039LP). Vil det hjelpe å bøye på slangen?

Ja, bøy slangen slik at inntaket den berører veggen inni flaska, har måtte gjøre det på min et par ganger, når slangen blir litt "dvask".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.