Gå til innhold
  • Bli medlem

høye eller lave fjellsko?


gamleerik

Anbefalte innlegg

HeI!

jeg skal kjøpe fjellsko for første gang. har nå vært å prøvd en del, men alle jeg har prøvd gir meg med en gang litt smerte i ytre ankelknoke.

er det noen som har det samme problemet? er dette noe som vedvarer? eller burde jeg gå for høye fjellsko isteden?

takker for svar!

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med lave støvler, mener du da støvler som går rett over eller under ankelknoklene?

Dersom jaktstøvlene dine sitter godt og du ikke nødvendigvis er ute etter lettere støvler;

hvorfor ikke bruke disse evt. kjøpe et likt par?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mener med lave er sko som går rett over ankelknokene.

joda jeg kunne alltids ha brukt de. føler bare det kan bli voldsomt klamt å fælt når de er så høye i juni mnd. men har vel forsåvidt ikke noe å si om man er klam ved knokene eller litt over de når jeg tenker meg om :P og så er det jo det med vekta da selvfølgelig. men får prøve litt videre da. hørtes ikke ut som det skulle være slik hehe :D

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.