Gå til innhold
  • Bli medlem

Da har vi opprettet dette forumet


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse

Bra! kanskje et underforum hvor det kan postes bilder hvor det kreves at kommenaterer har mer eller mindre kvalifisert kritikk/tilbakemeldinger på bildet?

Det var en god ide.

Kunne kanskje kalle det Bildekritikk?

Vi tenkte etter også hvert å ha en slags fotokonkurranse. Vi har bare ikke bestemt oss for hvordan vi skal gjøre det teknisk enda. Vi kan f.eks. opprette et globalt gallerialbum - der hver bruker kun kan laste inn ett bilde - f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god ide.

Kunne kanskje kalle det Bildekritikk?

Vi tenkte etter også hvert å ha en slags fotokonkurranse. Vi har bare ikke bestemt oss for hvordan vi skal gjøre det teknisk enda. Vi kan f.eks. opprette et globalt gallerialbum - der hver bruker kun kan laste inn ett bilde - f.eks.

Bildekritikk vil nok kunne fungere, men jeg tror det er viktig at man presiserer at det kreves noe utover et svar som sier "fint". Ssmtidig må det ikke bli for krevende slik at den enkelte unngår dette i "frykt" for at det forventes en lang avhandling. Kanskje en vanskelig balansegang. Jeg er også usikker på hvordan en slik tråd bør se ut for å få en best mulig oversikt.

Hva angår fotokonkurranse finnes det nok mange muligheter. Det kan være en jury ( kanskje utfordrende å sette sammen en egnet jury?), eller man kan ha ukentlig eller månedlig avstemning (avhengig av hvor hyppig det skal være konkurranse). Hver registrerte bruker kan stemme en gang og ikke på seg selv.

Jeg er ikke noe datageni så jeg vet ikke hvor lett eller vanskelig dette er å administrere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.