Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport finmark Lavvo


Hawken

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer å gå til innkjøp av helsport finmark 6-8 lavvo.

Noen som har erfaring med denne?

Vil den være stor nok for 2 voksne og 3 barn, med innertelt og ovn, eller bør vi

gå for en 8-10 modell?

Hawken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg har brukt Helsport Finnmark 6-8 i litt over to år når, mest om vinteren. Jeg har ikke ovn, så kan ikke svare på det. Har varmet med Omnifuel, og det blir varmt og godt :cool:

Vi har stort sett vært fire voksne i lavvoen vinterstid med god plass og endel utstyr inne. Har hatt noen netter med seks voksne, og det syns jeg ble noe trangt. Lavvoen er solid med mange bardunfester. Har testet den i storm på toppen av Jostedalsbreen, og det gikk helt fint :)

Kan anbefalses på det varmeste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv denne flotte lavoen. 6 voksne er maksgrensa mener jeg. Hadde med meg 6 barn og meg selv på overnatting i helga og det gikk fint. Holder og utrolig godt i vind som nevnt over. Selv testa i stiv kuling og det er ikke noe problem. Ang oppvarming bruker jeg en rundbrenner som festes på stanga. Funker kanon og varmer godt. Lavoen anbefales på det sterkeste.

DSCF9846.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.