Gå til innhold
  • Bli medlem

Chevalier Reindeer ryggsekk?


Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 måned senere...

Kjøpte denne, på restesalg hos XXL.no (mener de ligger der enda-2500kr).

Sekken er 100liter +2x15liter sidelommer. Sømmer, remmer og spenner ser veldig bra, innvendig tett, uttagbar (kjøtt)sekk. Hoftebeltet er "hengslet".

Jeg tror dette er en ren kopi av Norrøna Recon.

Kommer med bilder og litt "test" etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ingen bilder enda. Sekken brukt på to kortere turer men med solid oppakning (bla fisketur med 4 unger, lavo, soveposer, underlag osv, 20-25kg?). Sekken er god på ryggen, enkel å justere til den passer og remmer og spenner holder seg på plass. En irriterende knirkelyd mellom innfesting av sekken og ramma ble ordnet med en dusj silikonspray. Så langt kjempefornøyd; så får en håpe den får prøvd seg på tunge kjøttbører i løpet av høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så såvidt på den sekken selv når jeg skulle kjøpe meg sekk, men fy for et tungt stoff som blir brukt på sekken, i tillegg til at jeg personlig ikke syntes den satt så bra på ryggen min, likevel om det er forskjellig fra person til person. Jeg kjøpte meg norrøna synkroflex. Om du legger til 700 kroner i tillegg får du Synkroflexen på XXL for 3800 + evt. frakt. Den sekken er jeg utrolig godt fornøyd med.

Her er utstyrserfaringene/rapporten jeg har skrevet om den sekken.

Edit: Åja, jeg henger litt etter.. du har allerede kjøpt sekk ja ;)

Endret av CorLeX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.