Gå til innhold
  • Bli medlem

Reparasjon av lavvu glidelås


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har noen tips til hvor man kan få utført reparasjon av glidelås for lavvu/telt, samt priser på dette?

På fjorårets høstjakt blåste det en del, og da lavvo iåpningen kke ble skikkelig lukket ble glidelåsen til slutt ødelagt på midten.

Dette fører til at man bare kan dra den ned halvveis. om jeg den lenger ned hopper den ut av sporet (den mangler en eller fler av "taggene") og jeg er nødt til å banne og steike for å få glidelåsen på plass igjen. Uansett er det ikke aktuelt å bare ha en åpning som bare kan lukkes halvveis.... Ser for meg at hele glidelåsen antagelig må byttes.

Det er en billig lavvu, ikke noe kjent merke. Tror jeg har gitt rundt 1500kr for duk/stenger/gulv, ergo gidder ikke koste på den altfor mye for event. reparasjon, da går den heller i søpla.

Nen som vet om noen som ordner med slikt, hvor man kan sjekke, priser etc?

Jeg holder til i Oslo så fint om noen har noen tips i dette området også.

Setter pris på alle tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Det finnes en rekke mindre systuer rundtom i Oslo, De aller fleste av dem fikser det rimelig raskt vil jeg tro.

Alt etter hvor du bor (og muligens litt skille i pris) så finnes det bl.a. en systue ved navn Lass på St.Hanshaugen og jeg vet at det er en systue på Grorud T-banestasjon som averterer med rep av kalesjer o.l. så de burde nok fikse biffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bedre sent enn aldri.

Thi Båtkalesjer i Sandefjord ordnet biffen.

Byttet ut glidelåsen til "kalesje glidelås" (antagelig en del bedre enn den som fulgte med).

Prisen for jobben og glidelås var 4-500kr (husker ikke eksakt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.