Gå til innhold
  • Bli medlem

Sandgrovbotn


Anbefalte innlegg

Annonse

Nokon som veit kor langt ein kan køyre anleggsvegen inn Sandgrovbotn ved Bjorli/Verma no?

Vet dessverre ikke noe om dagens situasjon, men verneforskriften i området sier vel at det uten godkjent søknad ikke skal brøytes forbi hytta som ligger på toppen av den første bakken opp fra Bjorli før utgangen av mai.

I den ene søknaden som ligger offentlig tilgjengelig, leste jeg at det ble godkjent brøyting i 2010, men veien måtte stenges både under- og etter damarbeidet. Den skulle mao. ikke åpnes for allmenn ferdsel pga. villreinen, selv om den ble brøytet før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Anleggsveien er stengt før man er kommet lenger enn halveis opp dalsida ved Rauma. Dette pga. anleggsarbeid helt innerst i damanlegget visstnok. En tåpelig stenging spør du meg, men det kan selvfølgelig hende at det foreligger skjellig grunn bak vedtaket som jeg ikke vet om...

Veien blir stengt til 2013.

Åpen søndager for allmenn ferdsel. Burde vitterlig vært fredag til søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
4 timer siden, Fjellfilmeren skrev:

Noen som vet om veien er brøytet opp nå?

Ringt kommunen og spurt?

Tel: 71 16 66 00
Epost: [email protected]
Epost: servicetorget @ rauma.kommune.no
Web: https://www.rauma.kommune.no/sd/skjema/RK0060/
Fjesboka: https://www.facebook.com/raumakommune/

 

Endret av HannKatta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.