Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor skal folk på tur i sommer?


rypa

Anbefalte innlegg

Annonse

Har dere planer for sommeren? Har såå lyst til å dra på tur med overnatting i sommer. Noen som har forslag til hvor man kan dra? Jeg drar altså ikke alene.

Var vel kanskje et dumt spørsmål, finnes vel turisthytter overalt regner jeg med? Nord- Norge er stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver så antar jeg at du bor i Trøndelag et sted. Et problem kan da være transport til turområdene som er nevnt. Hvis du ikke vil dra på tur alene så antar jeg at du ikke har så lang erfaring med denne formen for ferie og da kan lett en lang transportetappe bli et hinder.

Det burde være mange fine muligheter i nærheten av der du bor. Sjekk med den lokale Turistforeningen. De har kart over løyper og hytter. Hvis du ikke vil bruke hyttene så er det bare å ta med et telt og en primus så kan du slå deg ned hvor som helst. En fiskestang kan jo også være bra.

Sjekk med den lokale fjellsportgruppa så vil du helt sikkert få mange gode tips og du skal ikke se bort fra at det kan være noen interessante turkammerater der. Disse ungdommene er vanligvis veldig aktive i fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.