Gå til innhold
  • Bli medlem

Butikk Haugastøl


Styrkfjose

Anbefalte innlegg

Tenkte meg en 2 ukers fottur i sommer. Etter en uke i fjellheimen forventer jeg å pasere Haugastøl. Noen som vet om det ligger en butikk der slik at jeg kan få kjøpt påfyll av nødvendig proviant og kansje noen pils til bålkosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok satse på butikken på Ustaoset.

Der kan du også bestille spesielle varer på forhånd ved behov.

Sjappa er også søndagsåpen, drives vel av samme som har bensinstasjonen mener jeg å huske.

http://www.joker.no/Butikkene/BUSKERUD/Joker-Ustaoset/Om-Joker-Ustaoset/

Men det kan vel ikke skade å ringe turistsenteret på Haugastøl å sjekke om de "tilfeldigvis" kan selge deg det du trenger på avtalt dag, om turen til Ustaoset blir for stor omvei.

Turistsenteret driver utleie av sykler for tur på rallarveien, har enkel matservering, og jeg _tror_ de har no enkelt overnattingstilbud også midt på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.