Jump to content
  1. Manepe

Manepe

• Similar Content

• By Olsv
      Finnes det broer i Oslo med riss på undersiden?
      Wide Boyz har lagt ut flere videoer der de jammer på undersiden av broer rundt omkring i England. Finnes det slike riss i eller nærme Oslo også?
    • By QueenVinter
      Hei! 
      Jeg og samboer er såvidt turvant (vi gikk Gaustadtoppen og noe på Hardangervidda i fjor sommer), har telt og hengekøyer. Vi ønsker å gå tur i sommer, som må være tilgjengelig fra Oslo med kollektivtransport (tog/buss), og gjerne over 4-5 dager. Vi får gått en del km hver dag så lenge terrenget ikke er for tøft. Jeg fryser veldig lett og hadde satt pris på sannsynlighet for plussgrader (i fjor snødde det en natt), samt litt variert terreng. Er det noen som har gode tips? Jeg setter stor pris på alt, da ut.no er en stor jungel å lete seg frem i! 
    • By henningbw
      Min samboer trenger en ny tursekk. Vi er ikke så erfarne, så vi ønsker å prøve den i butikk med godt utvalg av kvalitetsprodukter, samtidig som vi får anbefalninger og tips fra erfaren selger, som vet hva man skal måle, hva som passer ulike kroppsfasonger, osv.
      Har dere noen butikker å anbefale i Oslo og omegn?
    • By tomkalsjo
      Har tenkt å gå noen turer på nordsiden av Hallingskarvet i slutten av Juli. Har tenkt å bruke Raggsteinsdalen som "base".
      Er det noen som har noen forslag på "fotogene" turer i dette området?
      Har noen f.eks gått fra Raggsteinsdalen til Storekvelvi langs skarvet?
      mvh
      Tomas
    • By RVS
      Hei! 
      Jeg skal på biltur med noen venner i sommer, og prøver å finne noen mindre fosser på veien som vi kan bade i. Googlesøk resulterer bare i de største eller lengste fossene, men jeg er som sagt ute etter små fosser i naturskjønne omgivelser, gjerne litt skjermet. 
      Vi skal kjøre fra Oslo til Bergen over Geilo, så opp til Leikanger, videre til Loen, Billingen, Dombås, muligens opp mot Trondheim over Soknedal, så til Røros over Stugudalen, ned til Lillehammer og så tilbake til Oslo (har lagt ved et bilde av ruta). Det gjør ingenting om fossen er litt utenfor reiseruta, regner med å ta avstikkere her og der.
      Håper noen har noen tips eller ideer, setter stor pris på alle tips jeg kan få! 

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy