Gå til innhold
  • Bli medlem

Flytransport finnmark


erles

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal inn til Øvre Anarjokha nasjonalpark i sommer, og trenger da et sjøfly eller et helikopter til å transportere mennesker og bagasje. Jeg har fått tips til å bruke en flyver som heter Johan Mikkel Bueng i karasjokk. Men har nå nettopp fått beskjed om at han ikke kan love bort flyvning pga sykdom...

Er det noen som kan hjelpe med med å finne flere som driver samme type flyvninger?? helst fra Norsk side, men alt er til vurdering :)

Takker fo alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pikachu

Kan du ikke bare ta apostlenes hester i bruk?

Jeg bruker alltid å gå når jeg skal på tur, både i og utenfor nasjonalparker.

Hvis du skal på tur til Canada eller Alaska eller noe i den kategorien så forstår jeg behovet for å fly ut i villmarka, men her i Norge finnes det faktisk ingen villmarker som er så gudsforlatt langt avgårde at det ikke går an å gå fra nærmeste parkeringsplass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skal du alene på tur? Jeg vet om en som flyr i karasjok, men han har kun plass til en person i flyet. Alternativt er det en Danielsen i Lakselv som flyr helikopter. Ryktet sier at han skal være "rimelig".

Edit: Skylaks Fishing heter det selskapet i Lakselv. Du finner dem på facebook. Roger Danielsen heter piloten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.