Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske Oggevatn


ruggen

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har noen formening eller erfaring med hvordan fisket er i midten av mai i Oggevatn?

Gode fiskesteder mottas selvfølgelig også med stor takk, men skjønner om de uteblir.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg padlet og fisket Oggevatn i fjor (juni) men var mye småfisk....

Den største som ble dratt om bord var ca 300 gram. Var der i 3 dager.

Så vil du ha fin fisk, bør du nok følge Helge.R sine tips.

Men om du ikke er på jakt etter "villmarksfølelsen" og fisker for kosen, er Oggevatn fint.

For min del var der for mye småbåter, hytter og folk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk!

Stedene er notert og en uke vil nok bli avsatt til fiske der i løpet av mai.

Nå blir det å studere kart og kose seg med det. Det ser jo ypperlig ut med kano der også?

Nok en gang, hjertelig takk.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegh ar ikke "padlegleder i sør" tilgjengelig, og vil ikke ha anledning til å lese den heller før jeg tar turen. Jeg er litt usikker på hva du mener med at det ikke er vanskelig å finne plasser å telte, og samtidig henviser til en liste over campingplasser.

Om det er i sammenheng med områdene nevnt ovenfor kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem å finne seg en plass å sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det ikke er vanskelig å finne plasser og telte men om du vil ha spesefikke plasser er jo boka et bra tips. Men som sakt flust av plasser.

Skal være mulighet og parkere i norenden av vannet men har ikke prøvd det selv siden vi kom gjennom en privat bom som vi lånte en nøkkel fra bekjente.

Men http://uteligger.com/wordpress/?p=796 mener han her parkerte i norenden.

Sitat "padlegleder i sør": "Flere parkeringsmuligheter øst for Mykland. Veien følger Myklandsvatn 6-700m i nord som gir flere muligheter for sjøsetting og parkering. Er en rasteplass der med stupebrett og. Odden rett etter brua har koordinatene 32v 0459995 6499371

Hvis du følger veien litt mer sørvest og ut på odden med rasteplassen, så slipper du unna med en kort bæring."

Så da må vel konklusjon bli at i norenden er det ok og parkere......

God tur og lykke til. Shitt fiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.